دولت کانادا از رشد شرکت نرم افزار دیجیتال مستقر در اتاوا حمایت می کند

[ad_1] 14 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو FedDev Ontario 2.5 میلیون دلار برای Martello Technologies Corporation سرمایه گذاری می کند تا عملیات را گسترش دهد و 25 شغل ایجاد کند. بخش مهمی از بهبود اقتصادی کانادا، حمایت از کسب‌وکارها در زمان سازگاری، رشد و پیشروی از همه‌گیری کووید-19 است. برای انجام این کار، کسب‌وکارها و

کد خبر : 178952
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۵۱
دولت کانادا از رشد شرکت نرم افزار دیجیتال مستقر در اتاوا حمایت می کند

[ad_1]

14 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو

FedDev Ontario 2.5 میلیون دلار برای Martello Technologies Corporation سرمایه گذاری می کند تا عملیات را گسترش دهد و 25 شغل ایجاد کند.

بخش مهمی از بهبود اقتصادی کانادا، حمایت از کسب‌وکارها در زمان سازگاری، رشد و پیشروی از همه‌گیری کووید-19 است. برای انجام این کار، کسب‌وکارها و کارآفرینان به یک پایه قوی نیاز دارند که بر پایه نوآوری فن‌آوری، فراگیری و رشد پاک برای ایجاد نیروی کار آینده بنا شده باشد.

امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، از سرمایه گذاری تا 2.5 میلیون دلار از طریق صندوق مشاغل و رشد (JGF) برای شرکت فن آوری های مارتلو برای گسترش ظرفیت توسعه نرم افزار خود خبر داد. ایجاد شغل و پایه گذاری رشد آینده.

Martello Technologies که مقر آن در اتاوا است، یک شرکت نرم افزار دیجیتال پیشرو است که تجزیه و تحلیل عملکرد را برای هزاران مشتری در سراسر جهان از طریق راه حل های نظارت بر تجربه دیجیتال خود ارائه می دهد. این سرمایه گذاری فدرال از این شرکت برای بهبود و مقیاس محصولات نظارت بر تجربه کاربر نهایی خود، با بهره گیری از فرصت های رشد ارائه شده توسط تغییر به کار از راه دور در طول همه گیری، پشتیبانی می کند. در نتیجه، انتظار می‌رود که Martello Technologies کانال‌های فروش خود را متنوع کند، بخش SaaS کانادا را تقویت کند و 25 شغل جدید ماهر در منطقه اتاوا ایجاد کند.

از طریق صندوق مشاغل و رشد، دولت کانادا متعهد به کمک به کسب‌وکارها و سازمان‌ها برای ایجاد انعطاف‌پذیری، افزایش رقابت‌پذیری و ایجاد شغل برای ایجاد یک اقتصاد فراگیرتر است. این شامل سرمایه گذاری در فناوری های پیشرفته و قابل اعتمادتر برای ارائه خدمات دیجیتال بهتر به کانادایی ها می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.