دولت کانادا از رشد تولیدکنندگان خانوادگی حمایت می کند

[ad_1] FedDev Ontario سرمایه گذاری می کند 750000 دلار در شرکت Campbellville، با رهبری قوی زن برای گسترش عملیات و ایجاد 15 شغل 8 مارس 2022 – کمبلویل، انتاریو روز جهانی زن جشنی است که در سطح جهانی از دستاوردهای مهم اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زنان به رسمیت شناخته شده است. در کانادا، زنان

کد خبر : 176005
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۲۷
دولت کانادا از رشد تولیدکنندگان خانوادگی حمایت می کند

[ad_1]

FedDev Ontario سرمایه گذاری می کند 750000 دلار در شرکت Campbellville، با رهبری قوی زن برای گسترش عملیات و ایجاد 15 شغل

8 مارس 2022 – کمبلویل، انتاریو

روز جهانی زن جشنی است که در سطح جهانی از دستاوردهای مهم اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زنان به رسمیت شناخته شده است. در کانادا، زنان کارآفرین نقشی حیاتی در اقتصاد کشور ما دارند، اما همچنان با موانع موفقیت روبرو هستند. دولت کانادا متعهد است که یک آینده اقتصادی قوی و فراگیر را پیش ببرد که به شکاف های سیستمی رسیدگی کند و زنان را در اقتصاد ما توانمند کند.

امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، از سرمایه گذاری 755500 دلاری دولت کانادا از طریق صندوق مشاغل و رشد (JGF) به Lubecore International Inc. برای نوسازی و ارتقاء خبر داد. عملیات در تاسیسات تولیدی خود، ایجاد شغل، و پایه گذاری برای رشد آینده است.

شرکت Lubecore International که در سال 2008 توسط لیندا ایسس و همسرش یان آیسس تأسیس شد، تولید کننده پیشرو در بازار سیستم های گریس خودکار است. این شرکت با تولید محصولاتی که طول عمر ماشین‌آلات را افزایش می‌دهند، به پایداری در بسیاری از بخش‌هایی که به آنها خدمت می‌کند کمک می‌کند. با این سرمایه گذاری که توسط FedDev Ontario ارائه می شود، Lubecore می تواند تجهیزاتی را برای نوسازی تأسیسات تولید Campbellville خود بخرد، فناوری های دیجیتال را برای توسعه عملیات خود بپذیرد و شروع به تولید قطعاتی کند که به طور سنتی در خارج از کانادا ساخته شده اند. این حمایت دولت فدرال تضمین می‌کند که Lubecore همچنان رقابتی و در موقعیت مناسب برای ثبات و رشد بلندمدت باقی می‌ماند و 15 شغل ماهر جدید ایجاد می‌کند.

از طریق صندوق مشاغل و رشد، دولت کانادا متعهد به کمک به کسب‌وکارها و سازمان‌ها در ایجاد انعطاف‌پذیری، افزایش رقابت، ایجاد شغل و گذار به یک اقتصاد سبز و فراگیر است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.