دولت کانادا از راه حل فناوری پیشرفته شرکت رویایی برای محافظت بهتر از محیط های دریایی از طریق فناوری نوآورانه جمع آوری داده ها حمایت می کند.

[ad_1] 2 دسامبر 2021 – ویکتوریا، بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری از Open Ocean Robotics، یک شرکت پیشرو کانادایی در زمینه فناوری پاک حمایت می کند و به کانادا کمک می کند تا از اقیانوس های خود محافظت کند و به اهداف بلندپروازانه آب و هوایی خود دست یابد. کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات

کد خبر : 137326
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
دولت کانادا از راه حل فناوری پیشرفته شرکت رویایی برای محافظت بهتر از محیط های دریایی از طریق فناوری نوآورانه جمع آوری داده ها حمایت می کند.

[ad_1]

2 دسامبر 2021 – ویکتوریا، بریتیش کلمبیا

سرمایه گذاری از Open Ocean Robotics، یک شرکت پیشرو کانادایی در زمینه فناوری پاک حمایت می کند و به کانادا کمک می کند تا از اقیانوس های خود محافظت کند و به اهداف بلندپروازانه آب و هوایی خود دست یابد.

کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت کانادا با همکاری شرکت های نوآور از رشد اقتصاد سبزتر حمایت می کند.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، و جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، از سرمایه گذاری 2.8 میلیون دلاری در رباتیک اقیانوس باز مستقر در ویکتوریا از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا (SDTC) خبر دادند. این دومین سرمایه گذاری SDTC در Open Ocean Robotics (OOR) و بخشی از یک همکاری مستمر است که به این شرکت کمک می کند تا راه حل فناوری پاک خود را برای جمع آوری داده های اقیانوس و حفاظت از محیط زیست دریایی پیش ببرد.

OOR فارغ التحصیل صندوق بذر SDTC برای کارآفرینان در مراحل اولیه است که زمین محکمی به دست آورده اند و آماده افزایش مقیاس هستند. این شرکت از بودجه قبلی برای ساخت یکی از اولین نمونه های اولیه خودروهای سطحی بدون خدمه (USV) خود با انرژی خورشیدی استفاده کرد. USV های آن برای نظارت و حفاظت از محیط های دریایی برای ماه ها در یک زمان، بدون تولید گازهای گلخانه ای طراحی شده اند. آنها داده های کلیدی را برای کمک به حفظ تنوع زیستی دریایی، جلوگیری از صید بی رویه و سایر تهدیدات برای سلامت اقیانوس ها و درک بهتر تأثیرات تغییرات آب و هوایی جمع آوری می کنند.

OOR از آخرین سرمایه گذاری SDTC برای پیشبرد ابتکار SeaSense خود استفاده خواهد کرد که هدف آن حفاظت از محیط زیست دریایی با آخرین نسل کشتی های مستقل بدون انتشار صفر، هوش مصنوعی و حسگرهای پیشرفته است.

دولت کانادا متعهد به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که پایه و اساس یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر است که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. سرمایه گذاری امروز به رشد اقتصاد ما کمک می کند و از توانایی کانادا برای انجام تعهدات اقلیمی 2030 خود و رسیدن به انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050 حمایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.