دولت کانادا از حمل و نقل اتوبوسی بدون آلایندگی حمایت می کند

[ad_1] اتاوا، انتاریو، 30 مارس 2022 – سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی به کاهش زمان رفت و آمد، ایجاد شغل، ارتقای رشد اقتصادی و مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک می کند. استقرار اتوبوس های بدون آلایندگی موفقیت آمیز و برنامه ریزی شده برای تشویق گسترش و پذیرش این فناوری بسیار مهم

کد خبر : 185544
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
دولت کانادا از حمل و نقل اتوبوسی بدون آلایندگی حمایت می کند

[ad_1]

اتاوا، انتاریو، 30 مارس 2022 – سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی به کاهش زمان رفت و آمد، ایجاد شغل، ارتقای رشد اقتصادی و مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک می کند.

استقرار اتوبوس های بدون آلایندگی موفقیت آمیز و برنامه ریزی شده برای تشویق گسترش و پذیرش این فناوری بسیار مهم است و سرمایه گذاری در حمل و نقل بدون آلایندگی، ما را در ساخت جوامع پاک و فراگیر تضمین می کند.

در 10 آگوست 2021، Infrastructure Canada فراخوانی برای درخواست راه اندازی کرد تا یک یا چند سازمان را شناسایی کند که قادر به ارائه خدمات برنامه ریزی با کیفیت بالا، خنثی و جامع در زمینه برق رسانی ناوگان به اپراتورهای اتوبوس ترانزیت در سراسر کانادا هستند.

امروز جنیفر اوکانل، دبیر پارلمانی وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، به نمایندگی از جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، اعلام کرد که کنسرسیوم تحقیقات و نوآوری حمل و نقل شهری کانادا (CUTRIC) برای حمایت از اپراتورهای اتوبوس ترانزیتی با تولید مطالعات برنامه ریزی و برقی سازی اتوبوس های ترانزیت صفر آلایندگی جامع و دقیق انتخاب شده است.

انتقال به اتوبوس‌های آلایندگی صفر نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و درک درست تفاوت‌های عملیاتی و فنی دارد. به همین دلیل است که دولت 10 میلیون دلار از طریق صندوق ترانزیت صفر آلاینده در طول پنج سال سرمایه گذاری می کند تا به CUTRIC اجازه دهد تا با اپراتورهای اتوبوس حمل و نقل برای تکمیل برنامه ریزی کار کند و آمادگی برای انتقال به ناوگان اتوبوس های ترانزیت صفر آلایندگی را تقویت کند. کار آنها همچنین به جوامع کمک می کند تا به چالش های کلیدی برق رسانی ترانزیت پاسخ دهند.

با حمایت از نوآوری در حمل و نقل عمومی، دولت کانادا همچنان به پرورش راه حل های جدید و خلاقانه ای ادامه می دهد که از تولید کانادایی حمایت می کند، انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد و اقتصاد ما را تقویت می کند.

سرمایه گذاری در زیرساخت های حمل و نقل عمومی جوامع قوی را در سراسر کشور ایجاد می کند و کیفیت زندگی بهتری را برای کانادایی ها به ارمغان می آورد. این بخشی از تعهد دولت کانادا برای ایجاد شغل، مبارزه با تغییرات آب و هوا و بازسازی اقتصاد پایدارتر و انعطاف پذیرتر است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.