دولت کانادا از جان مولسون تاجر با عنوان تاریخی تقدیر می کند

[ad_1] یکی از کارآفرینان برجسته مونترال در اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19، مولسون به عنوان فردی دارای اهمیت تاریخی ملی شناخته شد. 15 دسامبر 2021 گاتینو، آژانس کبک پارکس کانادا جان مولسون (1763-1836) که امروزه بیشتر به خاطر نقشش در صنعت آبجوسازی کانادا شناخته می شود، یکی از کارآفرینان برجسته مونترال در اواخر

کد خبر : 142982
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
دولت کانادا از جان مولسون تاجر با عنوان تاریخی تقدیر می کند

[ad_1]

یکی از کارآفرینان برجسته مونترال در اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19، مولسون به عنوان فردی دارای اهمیت تاریخی ملی شناخته شد.

15 دسامبر 2021 گاتینو، آژانس کبک پارکس کانادا

جان مولسون (1763-1836) که امروزه بیشتر به خاطر نقشش در صنعت آبجوسازی کانادا شناخته می شود، یکی از کارآفرینان برجسته مونترال در اواخر دهه 18 بود.هفتم و اوایل 19هفتم قرن‌هاست که از طریق علایق تجاری و همچنین مشارکت‌های سیاسی، بشردوستانه و فرهنگی‌اش در کانادا پایین شهرت یافته است.

امروز، وزیر محیط زیست و تغییرات اقلیمی و وزیر مسئول پارک‌های کانادا، استیون گیلبولت، به توصیه هیئت مکان‌های تاریخی و بناهای تاریخی، جان مولسون را به عنوان شخصیت تاریخی ملی تحت برنامه ملی یادبود تاریخی معرفی کردند. از کانادا

جان مولسون با ترک انگلستان به استان کبک در سال 1782، تنها مالک یک تجارت کوچک شد که به یکی از بزرگترین کارخانه های آبجوسازی در مستعمره تبدیل شد. با تکیه بر موفقیت کارخانه آبجوسازی مولسون، او سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری‌های دیگری از جمله هتل‌ها و اولین مکان دائمی هنرهای نمایشی شهر را تأمین کرد و به توسعه مؤسسات پیشرو، مانند بانک مونترال و بیمارستان عمومی مونترال کمک کرد.

مولسون انتقال به صنعت مکانیزه در کانادا پایین را با معرفی ماشین آلات بخار در مشاغل خود تسهیل کرد. او همچنین با ساخت اولین قایق بخار (1809) و اولین راه آهن (1836) در آمریکای شمالی بریتانیا به روزهای اولیه انقلاب حمل و نقل در مستعمرات کمک کرد – فناوری هایی که در پیشرفت اقتصادی این مستعمرات نقش محوری داشتند. تا زمان مرگش در سال 1836، مولسون کمک کرد تا مونترال را به پایتخت تجاری و مالی کانادا پایین و بالا تبدیل کند.

نام‌گذاری‌های تاریخی ملی منعکس‌کننده میراث غنی و متنوع کشور ما هستند و فرصتی را برای کانادایی‌ها فراهم می‌کنند تا درباره تاریخ متنوع ما بیشتر بیاموزند. دولت کانادا، از طریق هیئت مکان‌های تاریخی و بناهای تاریخی کانادا، افراد، مکان‌ها و رویدادهای مهمی را که کشور ما را شکل داده‌اند، به‌عنوان یکی از راه‌های کمک به کانادایی‌ها در ارتباط با گذشته خود می‌شناسد. با به اشتراک گذاشتن این داستان ها با کانادایی ها، امیدواریم درک و تأمل در تاریخ ها، فرهنگ ها، میراث ها و واقعیت های مختلف گذشته و حال کانادا را تقویت کنیم.

فرآیند تعیین تحت برنامه ملی بزرگداشت تاریخی پارک های کانادا عمدتاً توسط نامزدهای عمومی انجام می شود. تا به امروز، بیش از 2200 نامگذاری در سراسر کشور انجام شده است. برای نامزد کردن یک شخص، مکان یا رویداد تاریخی در جامعه خود، لطفاً برای اطلاعات بیشتر از وب‌سایت Parks Canada دیدن کنید: https://www.pc.gc.ca/en/culture/clmhc-hsmbc/ncp-pcn/application.

-30-

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.