دولت کانادا از تکمیل نمایشگاه امضای 5 میلیون دلاری در سایت تاریخی ملی هالیفاکس خبر داد.

قلعه هالیفاکس: شهری شکل گرفته توسط درگیری نمایشگاه تعاملی در ماه می 2022 افتتاح می شود 29 آوریل 2022 هالیفاکس، آژانس پارک های نوا اسکوشیا کانادا پارک‌های کانادا مسئول حفاظت از نمونه‌های مهم ملی از میراث طبیعی و فرهنگی و به اشتراک گذاشتن داستان‌های این مکان‌های ارزشمند، از جمله تاریخ‌ها، فرهنگ‌ها، و مشارکت‌های مردمان بومی

کد خبر : 200052
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
دولت کانادا از تکمیل نمایشگاه امضای 5 میلیون دلاری در سایت تاریخی ملی هالیفاکس خبر داد.


قلعه هالیفاکس: شهری شکل گرفته توسط درگیری نمایشگاه تعاملی در ماه می 2022 افتتاح می شود

29 آوریل 2022 هالیفاکس، آژانس پارک های نوا اسکوشیا کانادا

پارک‌های کانادا مسئول حفاظت از نمونه‌های مهم ملی از میراث طبیعی و فرهنگی و به اشتراک گذاشتن داستان‌های این مکان‌های ارزشمند، از جمله تاریخ‌ها، فرهنگ‌ها، و مشارکت‌های مردمان بومی است. به عنوان سنگ بنای صنعت گردشگری کانادا، مکان‌های تحت مدیریت پارک‌های کانادا متعهد به ارائه تجربیات بازدیدکنندگان با کیفیت و معنی‌دار به بازدیدکنندگان و حمایت از گردشگری در جوامع سراسر کشور است.

امروز، اندی فیلمور، دبیر پارلمانی وزیر نوآوری، علم و صنعت و نماینده مجلس هالیفاکس، به نمایندگی از استیون گیلبولت محترم، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارک های کانادا، تکمیل و افتتاح بهار را اعلام کرد. یک نمایشگاه تفسیری امضای جدید 5 میلیون دلاری در سایت تاریخی ملی ارگ هالیفاکس. یکی از پربازدیدترین مکان های تاریخی ملی در کشور و نماد گردشگری هالیفاکس. این پیشنهاد تجربی که از طریق برنامه سرمایه گذاری زیرساخت فدرال تامین می شود، از 7 می 2022 برای بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

قلعه هالیفاکس: شهری شکل گرفته توسط درگیری تاریخچه کیپوکتوک از طریق تأسیس آن به عنوان “هالیفاکس” در سال 1749 تا موزاییک شهری که امروز است را شرح می دهد. این نمایشگاه داستان های مردم اینجا – میکماق، و مهاجران بریتانیایی، فرانسوی، آکادی، وفادار سیاه پوست، و سایر فرهنگ های مهاجر را بازگو می کند. این نمایشگاه 6500 متر مربعی عناصر سنتی و مجازی را با هم ترکیب می کند و تاریخ اجتماعی و نظامی هالیفاکس و تأثیر آن بر منطقه و جهان را که از دریچه چهار قلعه بر فراز تپه سیتادل گفته می شود، ارائه می دهد. بازدیدکنندگان در هر سنی از ماهیت در دسترس و تجربی این نمایشگاه چند اتاقه لذت خواهند برد.

پارک های کانادا از نزدیک با Mi’kmaq و سایر گروه های محلی کار کرد تا اطمینان حاصل شود که مواد تهیه شده برای نمایشگاه منعکس کننده تاریخ ها و تجربیات متنوع مردم کیجیپوکتوک (هالیفاکس) و نوا اسکوشیا است. در سراسر کشور، پارک های کانادا مفتخر است که با همکاری مردم بومی برای توسعه مطالب و فعالیت های تفسیری در مکان های تاریخی ملی، پارک های ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی با هدف تقویت درک بهتر از دیدگاه ها، فرهنگ ها و سنت های مردم بومی کار کند. .

مکان‌های تاریخی ملی، میراث غنی و متنوع کانادا را منعکس می‌کنند و فرصتی را برای کانادایی‌ها فراهم می‌کنند تا درباره تاریخ متنوع ما اطلاعات بیشتری کسب کنند. توسعه برنامه‌ها و خدمات جدید و نوآورانه به کانادایی‌ها، از جمله جوانان و تازه واردان، این امکان را می‌دهد تا موزاییک غنی تاریخ جمعی کشور را تجربه کنند.

-30-



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.