دولت کانادا از توسعه و رشد بازار جو مالتینگ کانادایی حمایت می کند

[ad_1] 28 فوریه 2022 – وینیپگ، منیتوبا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کانادا به دلیل تولید جو مالتینگ با کیفیت بالا در سراسر جهان شناخته شده است. برای اینکه در بازار جهانی رقابتی باقی بماند، این صنعت باید به ایجاد این شهرت ادامه دهد، پایگاه مشتریان خود را گسترش دهد و انواع

کد خبر : 172598
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۴۳
دولت کانادا از توسعه و رشد بازار جو مالتینگ کانادایی حمایت می کند

[ad_1]

28 فوریه 2022 – وینیپگ، منیتوبا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کانادا به دلیل تولید جو مالتینگ با کیفیت بالا در سراسر جهان شناخته شده است. برای اینکه در بازار جهانی رقابتی باقی بماند، این صنعت باید به ایجاد این شهرت ادامه دهد، پایگاه مشتریان خود را گسترش دهد و انواع جدیدی را که نیازهای مشتریان را برآورده می کند، ترویج کند.

امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، از سرمایه گذاری بیش از 960000 دلار برای مرکز فنی جو مالتینگ کانادا (CMBTC) به منظور گسترش و توسعه بازارهای موجود برای محصولات جو و جو کانادا خبر داد.

جو کانادایی، به عنوان یک محصول غلات، برای تناوب زراعی، افزایش پایداری و تأثیر زیست محیطی کمتری در مقایسه با سایر محصولات مهم است. جو همچنین منبع اصلی خوراک برای صنعت دام در غرب کانادا است. این سرمایه گذاری نشان دهنده تعهد دولت کانادا برای کمک به تقویت، تنوع و رشد بازارهای جو مالتینگ کانادا است که به نوبه خود به تقویت بخش کشاورزی کانادا کمک می کند.

با این بودجه، از طریق برنامه AgriMarketing، CMBTC اقدامات بازاریابی و تبلیغاتی را در بازارهای عمده صادراتی و کشورهای آینده انجام خواهد داد. همچنین خدمات فنی را برای بهینه‌سازی کیفیت و عملکرد جو کانادایی و همچنین آموزش و آموزش برای کمک به مشتریان برای پذیرش کیفیت‌های منحصربه‌فرد و ویژگی‌های فرآوری ویژه انواع جوی مالت‌سازی جدید ارائه می‌کند.

برنامه AgriMarketing، تحت مشارکت کشاورزی کانادا، با هدف افزایش و تنوع بخشیدن به صادرات به بازارهای بین‌المللی و استفاده از فرصت‌های بازار داخلی از طریق فعالیت‌های تبلیغاتی تحت رهبری صنعت است که محصولات و تولیدکنندگان کانادایی را متمایز می‌کند و از شهرت کانادا برای مواد غذایی باکیفیت و ایمن استفاده می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.