دولت کانادا از توسعه بازار برای جینسینگ انتاریو حمایت می کند

[ad_1] 24 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کانادا پیشرو جهانی در تولید جینسینگ آمریکای شمالی است و نقش مهمی در اقتصاد به عنوان بزرگترین صادرات باغبانی دارد. امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، سرمایه گذاری تا سقف 849192 دلار را به انجمن پرورش

کد خبر : 183018
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
دولت کانادا از توسعه بازار برای جینسینگ انتاریو حمایت می کند

[ad_1]

24 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کانادا پیشرو جهانی در تولید جینسینگ آمریکای شمالی است و نقش مهمی در اقتصاد به عنوان بزرگترین صادرات باغبانی دارد. امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، سرمایه گذاری تا سقف 849192 دلار را به انجمن پرورش دهندگان جینسنگ انتاریو برای چندین فعالیت از طریق برنامه AgriMarketing اعلام کرد.

این کمک مالی به تقویت جینسنگ انتاریو به عنوان تامین کننده پیشرو جینسنگ پرورشی در آمریکای شمالی کمک می کند و در عین حال به اقتصاد محلی و افزایش صادرات کشاورزی کانادا برای این صنعت کمک می کند. هدف این پروژه افزایش و تنوع بخشیدن به صادرات به بازارهای بین المللی و استفاده از فرصت های بازار داخلی از طریق فعالیت های تبلیغاتی تحت رهبری صنعت است.

این فعالیت‌ها به تمایز محصولات و تولیدکنندگان کانادایی کمک می‌کند و از اعتبار کانادا برای مواد غذایی باکیفیت و ایمن استفاده می‌کند و در عین حال از شهرت برند جینسنگ آمریکای شمالی حمایت می‌کند. انجمن پرورش دهندگان جینسینگ انتاریو از طریق تجزیه و تحلیل بازار بازارهای جدید و موجود مانند تایوان، هنگ کنگ، سنگاپور، ژاپن، هند، ویتنام و سایر بازارهای اروپایی به این اهداف دست خواهد یافت.

علاوه بر این، این سرمایه گذاری با افزایش حضور آنلاین انجمن پرورش دهندگان جینسنگ انتاریو و آموزش مصرف کنندگان در مورد کیفیت برتر جینسنگ پرورش یافته انتاریو، به ارتقای فرصت های رشد در بازارهای جدید کمک خواهد کرد.

این سرمایه گذاری استراتژیک در جینسینگ رشد یافته در کانادا به این بخش کمک می کند تا وارد بازارهای جدید شود، مزیت رقابتی خود را ایجاد کند و به هدف دولت کانادا برای افزایش صادرات سالانه کشاورزی و مواد غذایی کانادا به 75 میلیارد دلار تا سال 2025 کمک کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.