دولت کانادا از بیش از 5500 محقق پیشرو کانادایی حمایت می کند

[ad_1] محققان برجسته و نوظهور بر محیط زیست، سلامت، آشتی، توسعه اقتصادی و موارد دیگر تمرکز دارند 12 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو محققان بسیار ماهر و با استعداد کانادا به دلیل پیشرفت های علمی پیشرو خود، کشف رویکردهای جسورانه و مبتکرانه و مشارکت در حل سخت ترین مشکلات جهان ما، شهرت جهانی دارند. جامعه

کد خبر : 154837
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
دولت کانادا از بیش از 5500 محقق پیشرو کانادایی حمایت می کند

[ad_1]

محققان برجسته و نوظهور بر محیط زیست، سلامت، آشتی، توسعه اقتصادی و موارد دیگر تمرکز دارند

12 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو

محققان بسیار ماهر و با استعداد کانادا به دلیل پیشرفت های علمی پیشرو خود، کشف رویکردهای جسورانه و مبتکرانه و مشارکت در حل سخت ترین مشکلات جهان ما، شهرت جهانی دارند. جامعه آکادمیک کانادا همیشه نقش مهمی در ایجاد نوآوری، غنی سازی جامعه کانادا، کمک به رشد اقتصاد ما و آموزش نسل بعدی کارشناسان برجسته ایفا کرده است.

امروز، François-Philippe Champagne، وزیر نوآوری، علم و صنعت، حمایت از بیش از 5500 محقق را از ساحل به ساحل به ساحل اعلام کرد. این سرمایه گذاری بزرگ بیش از 550 میلیون دلار، بخشی از تلاش مداوم دولت برای حمایت از بخش علم و تحقیقات کانادا، شرکت تحقیقاتی این کشور را تقویت می کند و تأثیرات واقعی و ماندگاری بر کانادایی ها و جهان خواهد داشت.

این شامل بودجه برای:

  • جریان تحول بنیاد مرزهای جدید در تحقیقات (NFRF)، اعطای کمک های بلاعوض به مبلغ 144 میلیون دلار در مدت شش سال به هفت تیم تحقیقاتی تحت رهبری کانادا برای پروژه های تحقیقاتی بین رشته ای در مقیاس بزرگ با پتانسیل تحقق تغییر پایدار؛
  • برنامه صندلی های تحقیقاتی کانادا، حمایت از 188 صندلی جدید و تجدید شده و تیم های تحقیقاتی آنها در 43 موسسه کانادایی از طریق سرمایه گذاری 151 میلیون دلاری برای کمک به آنها در دستیابی به برتری تحقیقاتی. و
  • برنامه های بورسیه و بورسیه های آژانس های اعطا کننده، که از طریق سرمایه گذاری بیش از 260 میلیون دلار، برای بیش از 5300 دانشجوی آینده دار فارغ التحصیل و محققین نوظهور از سراسر کانادا که تحقیقات آنها رشته های بسیاری را در بر می گیرد، بودجه ارائه می کند.

برخی از دریافت کنندگان و مؤسسات دریافت کننده بودجه عبارتند از:

  • دانشگاه آلبرتا 24 میلیون دلار برای پروژه ای به رهبری دکتر برندا پارلی دریافت می کند که هدف آن توانمندسازی بومیان و مشارکت جوانان بومی برای استفاده از دانش خود برای کمک به کانادا و جهان در درک تأثیر روندها در تنوع زیستی است.
  • دانشگاه کوئین 24 میلیون دلار برای پروژه ای به رهبری دکتر کاتلین کرودن دریافت می کند که به دنبال ایجاد رویکرد جدیدی برای محافظت از سطوح فلزی با تشکیل پوشش های کربن به فلز با استحکام و مقاومت بی سابقه در برابر اکسیداسیون است.
  • دکتر Noémie-Manuelle Dorval Courchesne، از دانشگاه مک گیل، 600000 دلار برای رسیدگی به پایداری محیط زیست با جایگزینی پلاستیک، منسوجات و لوازم الکترونیکی با مواد زیستی طراحی شده برای برآوردن نیازهای صنعتی و اجتماعی در حال تکامل دریافت می کند.
  • کلوئه کراسچایلد، از دانشگاه بریتیش کلمبیا، 105000 دلار از انستیتوی تحقیقات بهداشتی کانادا در سال 2021 کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه دریافت می کند، برای کارش در تقویت روابط بین زنان بومی و پرستاران ثبت نام شده و سفر به سوی آشتی متحول کننده برای تقویت برابری سلامت مادر.

این تحقیق باعث پیشرفت‌های بزرگ در همه زمینه‌های علمی، از جمله ایجاد انقلابی در پیوند اعضا، ادغام زیست‌شناسی با مهندسی برای حل چالش‌های پایداری و تقویت احیای زبان بومی خواهد شد. دولت کانادا متعهد به حمایت از رهبران و دانش‌آموزان متخصص، مانند این دریافت‌کنندگان، در پیگیری اکتشافات علمی و اقداماتی است که منجر به آینده‌ای مرفه‌تر برای کانادا و فراتر از آن می‌شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.