دولت کانادا از بودجه ای برای کمک به بهبود سلامت روحی و روانی کودکان بومی خبر می دهد

12 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | بهداشت کانادا کودکان بومی کانادا در دسترسی به خدمات بهداشتی ، از جمله منابع بهداشت روانی و سلامتی با نابرابری روبرو هستند و همه گیری COVID-19 این شکاف ها را بدتر کرده است. دولت کانادا با شرکای خود به منظور رفع نیازهای بهداشتی منحصر به فرد کودکان

کد خبر : 90432
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
دولت کانادا از بودجه ای برای کمک به بهبود سلامت روحی و روانی کودکان بومی خبر می دهد


12 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | بهداشت کانادا

کودکان بومی کانادا در دسترسی به خدمات بهداشتی ، از جمله منابع بهداشت روانی و سلامتی با نابرابری روبرو هستند و همه گیری COVID-19 این شکاف ها را بدتر کرده است. دولت کانادا با شرکای خود به منظور رفع نیازهای بهداشتی منحصر به فرد کودکان بومی و اطمینان از دسترسی آنها به خدمات بهداشت روانی مناسب از نظر فرهنگی ، در زمان و مکان مورد نیاز ، کار می کند.

امروز ، پاتی حاجدو ، وزیر بهداشت ، دو میلیون دلار بودجه در پنج سال آینده برای کمک به بهبود سلامت روان و رفاه کودکان بومی کانادا اعلام کرد. این بودجه به بیمارستان کودکان م Instituteسسه تحقیقاتی شرق انتاریو (CHEO) ، مرکز تحقیقات اطفال در اتاوا ، برای بهبود دسترسی به برنامه Aaniish Naa Gegii: The Children’s Health and Well -Being Measure (ACHWM) ، ابزاری که به صورت مشارکتی توسعه یافته است ، اختصاص می یابد. با مرکز بهداشت Naandwechige-Gamig Wikwemkong.

ACHWM یک برنامه کاربردی (برنامه) کاربر پسند است که به کودکان ، از سن هشت تا 18 سالگی ، مکانیزمی امن برای صحبت در مورد سلامت روحی ، عاطفی ، جسمی و روحی آنها ارائه می دهد. با پیگیری داده های مربوط به سلامتی و سلامتی خود ، این برنامه به کودکانی که مشکلات روانی را تجربه می کنند ، کمک می کند. مشاوران جامعه از داده ها برای اطمینان از ایجاد ارتباط اساسی کودکان با خدمات محلی از طریق یک مدل مراقبت مرحله ای استفاده می کنند. معتبر ، قابل اعتماد ، حساس و مهمتر از همه مناسب فرهنگ است.

این برنامه در اختیار سازمان ها و جوامعی است که از سلامت و رفاه کودکان و جوانان بومی حمایت می کنند. اگر فکر می کنید این برنامه می تواند به جامعه شما کمک کند ، لطفاً برای جزئیات بیشتر از ACHWM دیدن کنید.

این پروژه ابزار دیجیتالی موجود را در سایر کشورها و سازمانهای First Nations ، Inuit و Metis در سراسر کشور مقیاس بندی کرده و گسترش می دهد. با این کار ، این جوامع و سازمان ها به اطلاعات و منابع محلی دسترسی خواهند داشت تا بتوانند سلامت و رفاه کودکان First Nations ، Inuit و Metis را بهتر درک کرده و بهبود بخشند. راهنمای سیاست های جامعه ؛ آموزش در مورد بهترین شیوه ها ؛ اطلاع رسانی برنامه ریزی خدمات بهداشتی ؛ و ارزیابی های محلی را که از جوامع در مسیر دستیابی به سلامت بهتر حمایت می کنند ، فعال کنید.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.