دولت کانادا از بهبود رفتارهای زندگی سالم در افراد مسن حمایت می کند

[ad_1] افزایش دسترسی به فعالیت های سالم برای سالمندان به بهبود سلامت و کیفیت زندگی کمک می کند 8 مارس 2022 | تورنتو، انتاریو | آژانس بهداشت عمومی کانادا فعالیت بدنی روزانه و تغذیه سالم نقش مهمی در سلامت، رفاه و کیفیت زندگی کانادایی ها دارد. با این حال، اکثر سالمندان دستورالعمل‌های فعالیت بدنی را

کد خبر : 175900
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
دولت کانادا از بهبود رفتارهای زندگی سالم در افراد مسن حمایت می کند

[ad_1]

افزایش دسترسی به فعالیت های سالم برای سالمندان به بهبود سلامت و کیفیت زندگی کمک می کند

8 مارس 2022 | تورنتو، انتاریو | آژانس بهداشت عمومی کانادا

فعالیت بدنی روزانه و تغذیه سالم نقش مهمی در سلامت، رفاه و کیفیت زندگی کانادایی ها دارد. با این حال، اکثر سالمندان دستورالعمل‌های فعالیت بدنی را رعایت نمی‌کنند، و بسیاری نیز دسترسی به غذاهای مغذی کاهش یافته‌اند. این آنها را در معرض خطر ابتلا به یک بیماری مزمن یا آسیب دیدن در اثر زمین خوردن قرار می دهد.

امروز، آدام ون کووردن، دبیر پارلمانی وزیر بهداشت، به نمایندگی از جناب ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، به همراه لیزا هپفنر، نماینده مجلس کوه هامیلتون، سرمایه گذاری بیش از 2.2 میلیون دلار برای سه نفر را اعلام کردند. سازمان هایی برای حمایت از رفتارهای زندگی سالم در سالمندان. این پروژه ها رویکردهای نوآورانه و یکپارچه ای را برای ارتقای زندگی سالم و پرداختن به عوامل خطر مشترک بیماری های مزمن را امکان پذیر می کند. پروژه ها شامل:

  • سیستم بهداشت سینا – آزمایشگاه راه حل مشترک بهداشت 1,010,434 دلار برایهمسایه ها’ پروژه کمک به کاهش و جلوگیری از انزوای اجتماعی و در عین حال بهبود زندگی سالم و کیفیت زندگی در افراد مسن در منطقه تورنتو بزرگ. این جامعه به طراحی، ایجاد و رهبری فعالیت‌های جدید ارتقای سلامتی کمک می‌کند که منعکس‌کننده علایق و نیازهای سالمندان ساکن در جوامع خود هستند. به عنوان مثال، افراد مسن تر تشویق می شوند تا اهداف مرتبط با سلامت را تعیین کنند و منابع مورد نیاز برای دستیابی به این اهداف را دریافت خواهند کرد. شبکه های حمایتی همچنین به ایجاد انگیزه و تقویت رفتارهای سالم آنها کمک می کند.
  • دانشگاه مک مستر 983565 دلار برای خود دریافت خواهد کردجسارت کردن پروژه ای برای کشف عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت و موانعی که سالمندان با آن روبرو هستند برای بهبود دسترسی آنها به خدمات بهداشتی در منطقه بزرگتر همیلتون. در جوامعی که با نابرابری‌های سلامت بیشتری روبرو هستند، شرکت‌کنندگان پروژه استراتژی‌های عملی مرتبط با تغذیه سالم‌تر و فعالیت بدنی را یاد می‌گیرند و به کار می‌گیرند. آنها همچنین برای هدایت بهتر خدمات بهداشتی و اجتماعی در منطقه بزرگ همیلتون آموزش خواهند دید.
  • انجمن جامعه سبز Cowichan 261,017 دلار برای خود دریافت خواهد کرددگرگونی چای و نان تستپروژه برای سالمندان منزوی که در سراسر جزیره ونکوور زندگی می کنند. این پروژه با اتصال افراد مسن به منابع جامعه و تقویت تعاملات اجتماعی آنها، رفتارهای سالم تر را ترویج می کند. با پیروی از دستورالعمل‌های COVID-19، فعالیت‌های زندگی سالم عبارتند از: خوردن و آشپزی با هم؛ باغبانی و برداشت؛ بهبود سواد غذایی و دسترسی به غذاهای مغذی؛ و شرکت در فعالیت های بدنی مانند پیاده روی در طبیعت.

دولت کانادا به همکاری با شرکای جامعه برای سرمایه گذاری در سلامت و رفاه سالمندان ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که آنها از حمایت های مورد نیاز برای سالم ماندن در سال های آخر زندگی خود برخوردار خواهند بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.