دولت کانادا از بزرگترین سرمایه گذاری در صنعت خودروی کانادا با اولین مرکز تولید باتری EV داخلی در مقیاس بزرگ استقبال می کند.

[ad_1] انتشار خبر آینده بخش حمل و نقل کانادا سبز است. بنابراین برای ایجاد مشاغل طبقه متوسط ​​و موقعیت اقتصاد ما برای موفقیت در دنیای کم کربن، دولت سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی عمده‌ای را به کانادا می‌آورد که زنجیره تامین باتری خودروهای الکتریکی قوی (EV) را تضمین می‌کند. نقطه عطفی بزرگ که هزاران شغل کانادایی را برای

کد خبر : 182595
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
دولت کانادا از بزرگترین سرمایه گذاری در صنعت خودروی کانادا با اولین مرکز تولید باتری EV داخلی در مقیاس بزرگ استقبال می کند.

[ad_1]

انتشار خبر

نقطه عطفی بزرگ که هزاران شغل کانادایی را برای اقتصاد بدون انتشار خالص در آینده ایجاد خواهد کرد.

23 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو

آینده بخش حمل و نقل کانادا سبز است. بنابراین برای ایجاد مشاغل طبقه متوسط ​​و موقعیت اقتصاد ما برای موفقیت در دنیای کم کربن، دولت سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی عمده‌ای را به کانادا می‌آورد که زنجیره تامین باتری خودروهای الکتریکی قوی (EV) را تضمین می‌کند.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، محترم داگ فورد، نخست وزیر انتاریو، و درو دیلکنز، شهردار ویندزور، اعلام کردند که دولت هایشان از سرمایه گذاری بزرگی استقبال می کنند. LG Energy Solution، یکی از شرکت های پیشرو در تولید باتری در جهان، و خودروساز Stellantis NV برای ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک در کانادا. سرمایه گذاری مشترک بیش از 5 میلیارد دلار کانادا (4.1 میلیارد دلار آمریکا) در تاسیساتی برای تولید باتری برای خودروهای برقی در کانادا خواهد بود. این امر کانادا را به عنوان یک رهبر جهانی در زنجیره تامین تولید خودروهای برقی قرار می دهد. تاسیسات باتری در ویندزور، انتاریو واقع شده است و کارخانه های Stellantis در ویندزور و در سراسر آمریکای شمالی را تامین خواهد کرد. این تاسیسات تا سال 2025 به بهره برداری می رسد.

با توجه به اینکه این پروژه با تعهد دولت برای توسعه اکوسیستم باتری کانادایی که از فناوری پاک و تحول صنعتی پشتیبانی می کند، با هر دو شرکت همکاری نزدیک داشته است تا این سرمایه گذاری را تضمین کند. اطلاعیه امروز یک گام دیگر به جلو است. پیش بینی می شود این پروژه برای 2500 شغل پردرآمد ایجاد کند.

این سرمایه گذاری نه تنها کانادا را به عنوان یک رهبر جهانی در تولید باتری های EV قرار می دهد، بلکه از توسعه بخش تولید باتری داخلی پایدار در کانادا نیز حمایت می کند.

نقل قول ها

«اعلام امروز تأسیسات پیشرو در جهان برای ساخت باتری خودروهای الکتریکی در ویندزور، سرمایه‌گذاری در کارگران، جوامع و آینده ما است. مشارکت هایی مانند این برای ایجاد مشاغل جدید و قرار دادن کانادا در لبه برش اقتصاد پاک بسیار مهم است. ما با همکاری یکدیگر هزاران شغل جدید ایجاد می‌کنیم، زندگی مردم را تغییر می‌دهیم و مطمئن می‌شویم که نسل‌های آینده محیطی پاک برای زندگی داشته باشند.»
– راست جناب جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا

“اعلام امروز یک خبر عالی برای مشاغل کانادا و آینده اقتصاد کانادا است. ما شاهد بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در بخش خودروی کانادا هستیم، و واضح است که شرکت‌ها موقعیت قوی کانادا را به عنوان یک رهبر جهانی در تولید باتری‌های برقی تشخیص می‌دهند. ما به کار سخت برای جذب شرکت‌های دیگر و تشویق آنها به راه‌اندازی فروشگاه در کانادا برای کمک به ایجاد شغل، ایجاد منافع اقتصادی و کمک به آینده‌ای با انتشار خالص صفر ادامه خواهیم داد.»
– فرانسوا فیلیپ شامپاین محترم وزیر نوآوری، علم و صنعت

“این اعلامیه یک گام بزرگ رو به جلو برای آینده سبز و برقی کانادا است. این نشان می دهد که ما در حال پیشروی در راه ساختن یک زنجیره تامین باتری EV قوی در آمریکای شمالی هستیم که از اینجا در خانه شروع می شود. این نه تنها ما را برای آینده ای با کربن کم آماده می کند، بلکه شغل ایجاد می کند، رشد اقتصادی موثری ایجاد می کند و یک سرمایه گذاری بلندمدت پایدار در جوامع ما است.
– محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی

کانادا این فرصت را دارد که با ایجاد زنجیره های تامین مواد معدنی حیاتی خود – از تولید تا فرآوری و تولید فناوری های پاک، آینده انرژی پاک را به پیش ببرد. اعلامیه امروز کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که ما به رهبری مبارزه جهانی علیه تغییرات آب و هوایی ادامه می دهیم و کانادایی های بیشتری را در صندلی راننده در جاده ای به سمت یک آینده خالص قرار می دهد.
– جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی

دولت ما از طریق طرح خودروی Driving Prosperity، سرمایه گذاری های استراتژیک در سراسر زنجیره تامین یکپارچه ما، و با کاهش هزینه انجام کسب و کار در انتاریو تا حدود 7 میلیارد دلار در سال، ادعای انتاریو را به عنوان یک رهبر در صنعت نوظهور باتری خودروهای برقی آمریکای شمالی به خطر می اندازد. استان ما با بهره‌گیری از فرآیندهای تولید پیشرفته و فناوری‌های نوظهور و بهره‌گیری از ثروت معدنی حیاتی در شمال انتاریو، آنچه را که برای توسعه و ساخت خودروی آینده و باتری‌هایی که این خودروها نیاز دارند، در اختیار دارد.
– محترم Vic Fedeli، وزیر توسعه اقتصادی، ایجاد مشاغل و تجارت انتاریو

جذب این سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری، جایگاه انتاریو را به عنوان قطب آمریکای شمالی برای ساخت خودروها و باتری های آینده تضمین می کند. همانطور که سرمایه‌گذاری‌های تغییردهنده بازی را تضمین می‌کنیم، منابع، صنایع و کارگران شمال انتاریو را با توان تولیدی جنوب انتاریو برای ایجاد زنجیره‌های تامین خانگی مرتبط می‌کنیم. هر منطقه از انتاریو با ایجاد هزاران شغل و اقتصاد قوی تر که برای همه مفید است، سود خواهد برد.
– محترم داگ فورد، نخست وزیر انتاریو

“Stellantis بزرگترین کارفرمای ویندزور است و سابقه ای غنی در این جامعه دارد. کرایسلر در سال 1928 فعالیت خود را در این جامعه آغاز کرد و چندین نسل از کارگران ویندزور-اسکس را در تاسیسات خود به کار گرفته است. با این اعلامیه، ما آینده هزاران کارگر محلی دیگر را تضمین می کنیم و موقعیت استراتژیک ویندزور را به عنوان خانه آینده خودروهای برقی کانادا تضمین می کنیم. با توجه به چرخش جهان به سمت خودروهای برقی، ویندزور به زودی به مرکز تولید باتری تبدیل خواهد شد که همه آن را تامین می کند.
– پرستش او درو دیلکنز، شهردار ویندزور

این اعلامیه نشان می‌دهد که کانادا می‌تواند سرمایه‌گذاری جهانی را در صنعت پویا و رو به رشد خودروهای برقی به دلیل ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود برای این بخش جذب کند. سرمایه گذاری در کانادا از ابتدای فرآیند تصمیم گیری خود با LGES همکاری نزدیک داشت و همه سطوح دولتی گرد هم آمدند تا از این فرصت استفاده کنند – فرصتی که به ایجاد یک زنجیره تامین واقعی باتری EV در کانادا کمک می کند.
– کیتی کوران، مدیرعامل موقت، سرمایه گذاری در کانادا

“LG Energy Solution، همراه با کانادا و Stellantis، آرزو دارد تا با تامین برق خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی، به تولید کننده پیشرو باتری در جهان تبدیل شود. LGES خود را به عنوان یک بازیگر مهم در راه اندازی زنجیره ارزش باتری در منطقه قرار می دهد زیرا ما از طریق مهارت های فنی جمعی و منحصر به فرد خود و قابلیت های تولید انبوه راه حل هایی را برای مشتریان بالقوه خود ارائه می دهیم. ایجاد یک کارخانه مشترک تولید باتری در کانادا، یکی از کشورهای پیشرو در منابع انرژی تجدیدپذیر، برای ال‌جی انرژی بسیار حیاتی است زیرا هدف ما تامین برق بیشتر خودروهای برقی در سراسر جهان است.
– Youngsoo Kwon، مدیر عامل شرکت LG Energy Solution

سرمایه‌گذاری مشترک ما با LG Energy Solution پله‌ای دیگر برای دستیابی به نقشه راه تهاجمی برق‌سازی در منطقه است که هدف آن رسیدن به 50 درصد از فروش خودروهای الکتریکی باتری‌دار در ایالات متحده و کانادا تا پایان دهه است. ما از سطوح دولتی شهرداری، استانی و فدرال به خاطر حمایت و تعهدشان برای کمک به قرار دادن کانادا به عنوان رهبر آمریکای شمالی در تولید باتری خودروهای الکتریکی سپاسگزاریم.»
– کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis

حقایق فوری

پیوندهای مرتبط






مخاطب

لوری بوچارد
مدیر ارشد، ارتباطات
دفتر وزیر نوآوری، علوم و صنعت
[email protected]

روابط رسانه ای
نوآوری، علم و توسعه اقتصادی کانادا
[email protected]

سالی سونگ یون لی
تیم ارتباطات جهانی، راه حل انرژی ال جی
[email protected]
6571 3773 2 82 +

اشلی سمین شین
تیم ارتباطات جهانی، راه حل انرژی ال جی
[email protected]
+ 82 2 3773 4381

فرنائو سیلویرا
ارتباطات جهانی، Stellantis
[email protected]
+31 6 43 25 43 41

شاون مورگان
ارتباطات آمریکای شمالی، Stellantis
[email protected]
248-760-2621

کواک وانگ
شعبه ارتباطات، وزارت توسعه اقتصادی، ایجاد مشاغل و تجارت انتاریو
[email protected]
647-504-2774

وصل بمون

نوآوری، علم و توسعه اقتصادی کانادا را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید.

توییتر: @ISED_CA، فیس بوک: نوآوری کانادایی، اینستاگرام: @cdninnovation و LinkedIn



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.