دولت کانادا از بخش گردشگری جزیره پرنس ادوارد حمایت می کند

[ad_1] 26 ژوئیه 2021 حمل و نقل شارلوت تاون کانادا با شیوع همه گیر جهانی ، گردشگری متوقف شد زیرا اقدامات ایمنی عمومی اکثر کانادایی ها را در خانه و مرزها برای گردشگران بین المللی بسته نگه داشت. اکنون که تلاش های واکسیناسیون به ثمر می نشیند و کاهش تعداد موارد باعث می شود محدودیت

کد خبر : 96205
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
دولت کانادا از بخش گردشگری جزیره پرنس ادوارد حمایت می کند

[ad_1]

26 ژوئیه 2021 حمل و نقل شارلوت تاون کانادا

با شیوع همه گیر جهانی ، گردشگری متوقف شد زیرا اقدامات ایمنی عمومی اکثر کانادایی ها را در خانه و مرزها برای گردشگران بین المللی بسته نگه داشت. اکنون که تلاش های واکسیناسیون به ثمر می نشیند و کاهش تعداد موارد باعث می شود محدودیت ها کاهش یابد ، مشاغل و سازمان های گردشگری می توانند به آینده نگاه کنند.

وزیر حمل و نقل ، عمر الغابرا ، و نماینده پارلمان شارلوت تاون ، شان کیسی ، امروز در بندر شارلوت تاون در جزیره پرنس ادوارد حضور داشتند تا حمایت دولت کانادا از بخش گردشگری را برجسته کنند:

  • از زمان شروع همه گیری ، دولت کانادا بیش از 15.4 میلیارد دلار به بخش گردشگری کمک مستقیم کرده است. بودجه 2021 مبلغ یک میلیارد دلار دیگر برای کمک به بخش گردشگری آماده می شود تا از مسافران داخلی استقبال کند و کانادا را به عنوان مقصدی در سطح جهانی معرفی کند. در 12 ژوئیه ، ما 500 میلیون دلار بودجه برای صندوق جدید گردشگری اعلام کردیم که سازمان های واجد شرایط می توانند درخواست های خود را برای آن ارسال کنند.
  • در 15 ژوئیه ، دولت کانادا اعلام کرد که از 1 نوامبر 2021 ، اگر اپراتورها قادر به رعایت کامل الزامات بهداشت عمومی باشند ، ممنوعیت کشتی های تفریحی در آبهای کانادا دیگر اجرا نخواهد شد.
  • امروز وزیر الغابرا اعلام کرد که فرودگاه شارلوت تاون بیش از 1.5 میلیون دلار از صندوق امداد فرودگاه ترانسپورت کانادا دریافت می کند تا به این کشور کمک کند تا از آثار همه گیری COVID-19 رهایی یابد و به خدمات هوایی ضروری برای ساکنان و کارگران شارلوت تاون و جوامع اطراف آن ادامه دهد. به علاوه بر این ، در ماه مه 2021 ، دولت کانادا همچنین مبلغی بیش از 1.5 میلیون دلار از برنامه کمک های حمایتی فرودگاههای فرودگاه کانادا برای خرید یک وسیله نقلیه آتش نشانی نجات هواپیما و بازسازی تابلوهای پیش بند فرودگاه را در اختیار فرودگاه قرار داد.
  • مسیر مستقیم تورنتو-شارلوت تاون و بسیاری دیگر از مسیرهای هوایی منطقه ای در سراسر کشور ، اخیراً در نتیجه بسته حمایتی مالی که دولت کانادا به شرکت هواپیمایی در آوریل 2021 ارائه داد ، توسط ایر کانادا بازگردانده شد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.