دولت کانادا از اولین دریافت کنندگانی که برای احیای خیابان های اصلی در جوامع خود حمایت دریافت می کنند تجلیل می کند.

شورای توسعه دهندگان اقتصادی انتاریو و برنامه My Main Street موسسه شهری کانادا از بیش از 100 پروژه مکان‌سازی و 65 اجتماع خیابانی اصلی پشتیبانی می‌کند. 12 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، اولین دریافت کنندگان برنامه خیابان اصلی من را

کد خبر : 154871
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
دولت کانادا از اولین دریافت کنندگانی که برای احیای خیابان های اصلی در جوامع خود حمایت دریافت می کنند تجلیل می کند.


شورای توسعه دهندگان اقتصادی انتاریو و برنامه My Main Street موسسه شهری کانادا از بیش از 100 پروژه مکان‌سازی و 65 اجتماع خیابانی اصلی پشتیبانی می‌کند.

12 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو

امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، اولین دریافت کنندگان برنامه خیابان اصلی من را در یک رویداد مجازی به میزبانی شورای توسعه دهندگان اقتصادی انتاریو (EDCO) و موسسه شهری کانادا (CUI).

وزیر Jaczek بر اهمیت حمایت از خیابان‌ها و محله‌های اصلی ما و نقش حیاتی آن‌ها در قوی نگه داشتن اقتصاد تاکید کرد و در عین حال بر تعهد مداوم دولت کانادا برای حمایت از جوامع، مشاغل محلی و کارآفرینان تاکید کرد.

وزیر دریافت‌کنندگان دور اول این حمایت شامل 106 پروژه مکان‌سازی از طریق جریان Community Activator را شناسایی کرد. این برنامه برای تجدید ارتباط بین مردم و فضاهای تجاری در محله‌هایشان با حمایت از فعالیت‌ها، رویدادها و بهبودهای محلی طراحی شده است که در صورت ایمن بودن، بازگشت ترافیک پیاده به محله‌ها را تشویق می‌کند.

علاوه بر این، حمایت از 65 جامعه خیابانی اصلی که در برنامه شتاب دهنده کسب و کار محلی شرکت می کنند، اعلام شد. از طریق این برنامه، جوامع خیابانی اصلی از طریق استخدام یک سفیر محلی خیابان اصلی، تحقیقات بازار سفارشی، تجزیه و تحلیل داده ها و حمایت مستقیم از کسب و کار، حمایت دریافت خواهند کرد. از منابع ارائه شده از طریق هر دو جریان نیز می توان برای اولویت بندی گروه های عدالت خواه استفاده کرد. فهرستی از پروژه‌های موفق Community Activator و Local Business Accelerator را می‌توانید در mymainstreet.ca/news بیابید.

در آگوست 2021 اعلام شد، دولت کانادا، از طریق FedDev Ontario، سرمایه گذاری 23.25 میلیون دلاری به EDCO و CUI برای حمایت از تقریباً 5000 کسب و کار و نزدیک به 4500 شغل در جنوب انتاریو طی دو سال آینده ارائه کرد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.