دولت کانادا آژانس توسعه منطقه ای جدیدی را برای بریتیش کلمبیا راه اندازی می کند

[ad_1] توسعه اقتصادی اقیانوس آرام در کانادا به نیازهای مشاغل ، جوامع و مردم بریتیش کلمبیا بهتر پاسخ می دهد 5 آگوست 2021 – ساری ، بریتیش کلمبیا – تنوع اقتصادی غربی کانادا از همان ابتدا ، آژانس های توسعه منطقه ای کانادا نقش مهمی در کمک به مشاغل و جوامع در برابر تأثیرات همه

کد خبر : 94857
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
دولت کانادا آژانس توسعه منطقه ای جدیدی را برای بریتیش کلمبیا راه اندازی می کند

[ad_1]

توسعه اقتصادی اقیانوس آرام در کانادا به نیازهای مشاغل ، جوامع و مردم بریتیش کلمبیا بهتر پاسخ می دهد

5 آگوست 2021 – ساری ، بریتیش کلمبیا – تنوع اقتصادی غربی کانادا

از همان ابتدا ، آژانس های توسعه منطقه ای کانادا نقش مهمی در کمک به مشاغل و جوامع در برابر تأثیرات همه گیری داشته اند. آنها مجموعه ای از برنامه های پشتیبانی مستقیم را برای کمک به کاهش فشارهای مالی ناشی از COVID-19 ارائه کرده اند و اطمینان حاصل می کنند که مشاغل و کارکنان آنها نه تنها قادر به زنده ماندن از بحران هستند ، بلکه می توانند در بهبود ما قوی تر باشند.

دولت کانادا طرحی را از طریق بودجه 2021 تنظیم کرده است تا مشاغل را در مسیر رشد بلندمدت قرار دهد و اطمینان حاصل کند که آینده کانادا سالم تر ، عادلانه تر ، سبزتر و مرفه تر خواهد بود. این شامل حمایت از اقتصادهای منطقه ای می شود. با حرکت غربی ها به سمت بهبود اقتصادی خود ، دولت کانادا رویکردی متمرکزتر و آگاهانه تر در سطح محلی ایجاد می کند و مردم را در اولویت نوآوری ، رشد کسب و کار و تاب آوری در جوامع شهری ، روستایی و بومی قرار می دهد.

برای اولین بار در بیش از سه دهه ، دولت کانادا با ایجاد دو آژانس توسعه منطقه ای برای استانهای بریتیش کلمبیا و پریری ، حضور و خدمات توسعه اقتصادی فدرال خود را در غرب کانادا افزایش می دهد. این رویکرد تشخیص می دهد که محرک ها و شرایط اقتصادی در هر یک از دو منطقه متفاوت است و کارآفرینان ، مبتکران ، موسسات و جوامع دارای نیازهای منحصر به فردی هستند که به محل آنها وابسته است.

توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا (PacifiCan) آژانس جدید توسعه اقتصادی فدرال منطقه ای برای بریتیش کلمبیا خواهد بود. این کار بر اساس میراث 34 ساله کانادا (WD) برای تنوع اقتصادی غربی برای همکاری نزدیکتر با مشاغل ، نوآوران و جوامع پیش از میلاد ، ایجاد خواهد شد. ترویج ارتباطات و سرمایه گذاری برای تقویت رشد اقتصادی ؛ و به سازمان ها در جهت یابی برنامه ها و سیاست های فدرال کمک می کند.

در بودجه 2021 ، دولت کانادا 553.1 میلیون دلار در طول 5 سال به این آژانس جدید متمرکز بر BC اختصاص داد که از 22 تا 2021 شروع می شود و 110.6 میلیون دلار در حال انجام است. در نتیجه ، PacifiCan علاوه بر حفظ دفتر فعلی خود در ونکوور ، اقدام به ایجاد دفتر مرکزی جدید خود در ساری و گسترش دامنه خدمات خود با ایجاد مکانهای جدید خدمات رسانی در ویکتوریا ، رودخانه کمپبل ، پرنس روپرت ، فورت سنت جان ، شاهزاده جورج ، Kelowna و Cranbrook.

این مکان ها طی چند ماه راه اندازی می شوند. در صورت کامل شدن ، این حضور روی زمین افزایش یافته دولت فدرال را به مشاغل و جوامعی که آنها خانه خود می نامند نزدیک تر می کند. حمایت از توسعه اقتصادی در جوامع بیشتر به توسعه مشاغل و ایجاد مشاغل خوب که مردم می توانند بر آن تکیه کنند ، کمک می کند.

آژانس جدید بر اساس روابط موجود با مشتریان و شرکای خود مانند شبکه خدمات تجاری وسترن کانادا ، و ارائه برنامه های بودجه جدید بودجه 2021 ، و همچنین برنامه های موجود که به کسب و کارها در توسعه و حمایت از نوآوری های منطقه ای کمک می کند ، ادامه خواهد داد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.