دولت کانادا، نیروهای مسلح کانادا و وزارت دفاع ملی از اعضای تیم دفاعی به دلیل سوءرفتار جنسی و تبعیض عذرخواهی کردند.

[ad_1] 13 دسامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا امروز، اعضای فعلی و سابق تیم دفاع و جانبازانی که تجاوز جنسی، آزار و اذیت جنسی و تبعیض بر اساس جنسیت، جنسیت، هویت جنسیتی یا گرایش جنسی را تجربه کرده‌اند یا تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، از مؤسسه‌هایی که نتوانسته‌اند به آنها مجوز

کد خبر : 142146
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۱۸
دولت کانادا، نیروهای مسلح کانادا و وزارت دفاع ملی از اعضای تیم دفاعی به دلیل سوءرفتار جنسی و تبعیض عذرخواهی کردند.

[ad_1]

13 دسامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

امروز، اعضای فعلی و سابق تیم دفاع و جانبازانی که تجاوز جنسی، آزار و اذیت جنسی و تبعیض بر اساس جنسیت، جنسیت، هویت جنسیتی یا گرایش جنسی را تجربه کرده‌اند یا تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، از مؤسسه‌هایی که نتوانسته‌اند به آنها مجوز ارائه دهند، عذرخواهی دریافت کردند. محل کار ایمن و فراگیر

آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی، از طرف دولت کانادا عذرخواهی کرد. ژنرال وین ایر، رئیس ستاد دفاع، از طرف نیروهای مسلح کانادا (CAF) و جودی توماس، معاون وزیر دفاع ملی، از طرف وزارت دفاع ملی (DND) عذرخواهی کردند.

این عذرخواهی مصائب اعضای تیم دفاعی و جانبازان ما، تجربه زیسته کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته اند و کسانی که برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود به امید ایجاد تغییرات مثبت به میدان آمده اند، قدردانی می کند. امروز، دولت کانادا، نیروهای مسلح کانادا و وزارت دفاع ملی مسئولیت شکست خود را در جلوگیری موثر از سوء رفتار جنسی و تبعیض بر اساس جنسیت، جنسیت، هویت جنسی یا گرایش جنسی، پذیرفتند. این موسسات امروز تعهد خود را به تغییر فرهنگ مثبت، تقویت مکانیسم‌های پاسخگویی و ایجاد یک محل کار ایمن و فراگیر اعلام کردند. تیم دفاع به انجام کارهای مهم برای بازگرداندن اعتماد و ترمیم آسیب برای کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند ادامه خواهد داد.

هر کس عذرخواهی را به روش خود و در زمان خود پردازش می کند. عذرخواهی ممکن است واکنش های احساسی قوی را در لحظه یا بعد برانگیزد. اگر شما یا شخصی که می‌شناسید یک حادثه سوء رفتار جنسی را تجربه کرده‌اید، منابعی برای حمایت از اعضای فعلی و سابق تیم دفاع وجود دارد. مرکز پاسخگویی به رفتارهای نادرست جنسی (SMRC) پشتیبانی محرمانه 24/7 را از طریق تلفن به شماره 1-844-750-1648 و از طریق ایمیل به آدرس [email protected] ارائه می دهد. یک مشاور آموزش دیده تماس را می پذیرد، گوش می دهد، درباره نوع منابعی که به بهترین وجه برای نیازهای فرد مناسب است، بحث می کند و در هر قدم بعدی کمک می کند. SMRC مستقل از زنجیره فرماندهی CAF است و مشاوران وظیفه ای برای گزارش دادن ندارند.

از طرف دولت کانادا، نیروهای مسلح کانادا و وزارت دفاع ملی، ما عمیقاً برای آسیبی که مؤسسات ما ایجاد کردند متأسفیم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.