دولت پرداخت‌های تشویقی اقدام اقلیمی را برای سال‌های 2022-23 اعلام می‌کند

[ad_1] اولین پرداخت های سه ماهه به کانادایی ها در ماه جولای تحویل داده می شود 23 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا امروز، معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی، کریستیا فریلند، مبالغ پرداختی برای سال‌های 2022-23 برای اقدام اقلیمی (CAI) را اعلام کرد. برای اطمینان از اینکه قیمت‌گذاری آلودگی کربن برای کانادایی‌ها

کد خبر : 182641
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
دولت پرداخت‌های تشویقی اقدام اقلیمی را برای سال‌های 2022-23 اعلام می‌کند

[ad_1]

اولین پرداخت های سه ماهه به کانادایی ها در ماه جولای تحویل داده می شود

23 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

امروز، معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی، کریستیا فریلند، مبالغ پرداختی برای سال‌های 2022-23 برای اقدام اقلیمی (CAI) را اعلام کرد. برای اطمینان از اینکه قیمت‌گذاری آلودگی کربن برای کانادایی‌ها مقرون به صرفه باقی می‌ماند، دولت فدرال تمام درآمدها را به حوزه‌های قضایی که در آن جمع‌آوری شده است، بازمی‌گرداند و اکثر درآمدهای حاصل از سیستم قیمت‌گذاری آلودگی فدرال مستقیماً از طریق پرداخت‌های CAI به کانادایی‌ها بازگردانده می‌شود.

بر اساس سیستم قیمت‌گذاری آلودگی فدرال، دولت در حوزه‌هایی که سیستم خاص خود را ندارند – به‌ویژه انتاریو، مانیتوبا، ساسکاچوان و آلبرتا، قیمتی را برای آلودگی اعمال می‌کند. در آن حوزه‌های قضایی، تقریباً 90 درصد درآمد مستقیم حاصل از قیمت‌گذاری آلودگی کربن از طریق پرداخت‌های CAI به ساکنان آن استان‌ها بازگردانده می‌شود. 10 درصد دیگر برای حمایت از کشاورزان، مشاغل کوچک، گروه های بومی، مدارس، دانشگاه ها و شهرداری ها استفاده می شود. هیچ وجه جمع آوری شده توسط دولت فدرال نگهداری نمی شود.

در سال‌های 2022-23، افزایش پرداخت‌های CAI که امروز اعلام شد به این معنی است که یک خانواده چهار نفره 745 دلار در انتاریو، 832 دلار در مانیتوبا، 1101 دلار در ساسکاچوان و 1079 دلار در آلبرتا دریافت خواهند کرد. خانواده های روستایی و جوامع کوچک واجد شرایط دریافت 10 درصد اضافی هستند. جزئیات کامل مبالغ پرداخت برای افراد و خانواده ها در سال 2022-23 در پس زمینه مشخص شده است.

در بودجه 2021، دولت پیشنهاد داد که پرداخت‌های CAI از اعتبار قابل استرداد سالانه در اظهارنامه‌های مالیات بر درآمد شخصی به پرداخت‌های فصلی که از طریق سیستم مزایا انجام می‌شود، تغییر کند. از ژوئیه امسال با پرداخت “دوباره” برای دو سه ماهه اول سال شارژ سوخت 2022-23 (آوریل-ژوئن و ژوئیه-سپتامبر) و به دنبال آن پرداخت های سه ماهه تک در اکتبر و ژانویه، پرداخت های CAI در تاریخ تحویل داده می شود. این پایه منظم تر

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.