دولت ویتنام و بانک مرکزی در حال توسعه چارچوب قانونی برای رمزارزها – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] ویتنام در حال ایجاد یک چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال است. معاون نخست‌وزیر این کشور به وزارت‌های دارایی، دادگستری، و اطلاعات و ارتباطات دستور داده است تا با بانک مرکزی، بانک دولتی ویتنام، در این چارچوب همکاری کنند. ویتنام در حال ایجاد چارچوب قانونی برای کریپتو طبق گزارش ها، معاون نخست وزیر ویتنام هفته

کد خبر : 184850
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
دولت ویتنام و بانک مرکزی در حال توسعه چارچوب قانونی برای رمزارزها – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

ویتنام در حال ایجاد یک چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال است. معاون نخست‌وزیر این کشور به وزارت‌های دارایی، دادگستری، و اطلاعات و ارتباطات دستور داده است تا با بانک مرکزی، بانک دولتی ویتنام، در این چارچوب همکاری کنند.

ویتنام در حال ایجاد چارچوب قانونی برای کریپتو

  • طبق گزارش ها، معاون نخست وزیر ویتنام هفته گذشته به سه وزارتخانه دستور داد تا با بانک مرکزی، بانک دولتی ویتنام و سایر نهادهای مربوطه برای ایجاد چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال همکاری کنند. این سه وزارتخانه عبارتند از: دارایی، دادگستری و اطلاعات و ارتباطات.
  • معاون نخست وزیر وزارت دارایی را موظف کرده است که مسئولیت اصلی دستیابی به توافق با سایر نهادهای نظارتی و بانک مرکزی برای شناسایی قوانین خاصی را که نیاز به اصلاح، تکمیل و ابلاغ دارند و همچنین یک چارچوب زمانی خاص را توصیه کند. برای اجرا
  • چارچوب قانونی برای کریپتو بر اساس جزئیاتی که در تصمیم 1255 که توسط نخست وزیر ویتنام در 21 اوت 2017 صادر شد ایجاد خواهد شد. تصمیم 1255 طرحی را برای توسعه یک چارچوب قانونی برای مدیریت و رسیدگی به “دارایی های مجازی” تایید می کند. ارزهای دیجیتال و ارزهای مجازی.»
  • در نوامبر 2018 چند پیشنهاد برای تنظیم مقررات ارز دیجیتال ارائه شد اما هیچ تصمیمی گرفته نشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که تنظیم‌کننده‌های ویتنامی دیدگاه مشترکی در مورد نحوه تنظیم ارزهای دیجیتال ندارند.
  • بر اساس گزارش دولت در مورد اجرای تصمیم 1255 مورخ 17 فوریه 2021، وزارت دارایی یک گروه مطالعاتی در مورد دارایی های رمزنگاری شده با هدف ارائه توصیه هایی در مورد چارچوب قانونی برای نظارت بر فعالیت های صدور و تجارت کریپتو ایجاد کرده است.
  • در همین حال، مالکیت کریپتو در ویتنام طی سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است. تحقیقات Triple A نشان می دهد که در حال حاضر بیش از 5.9 میلیون نفر یا 6.1 درصد از کل جمعیت ویتنام صاحب ارز دیجیتال هستند. یک نظرسنجی توسط Finder.com نشان می‌دهد که بالاترین مالکیت کریپتو را در میان پاسخ‌دهندگان ویتنامی نسبت به سایر کشورها نشان می‌دهد.

نظر شما در مورد ایجاد چارچوب قانونی برای تنظیم ارزهای دیجیتال توسط ویتنام چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.

خواندن سلب مسئولیت

برای نظر دادن اینجا را کلیک کنید” data-add-comment=”بپیوند به بحث”>نمایش دهید نظرات



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.