دولت هند پارلمان را در مورد لایحه ارزهای دیجیتال و بررسی مبادلات رمزنگاری به روز می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] دولت هند به‌روزرسانی‌هایی را در مورد لایحه ارزهای دیجیتال و بررسی صرافی‌های رمزنگاری در Lok Sabha، مجلس پایین پارلمان هند ارائه کرده است. وزیر امور خارجه در وزارت دارایی گفت: «دارایی‌های رمزنگاری بدون مرز هستند و نیاز به همکاری بین‌المللی برای جلوگیری از آربیتراژ نظارتی دارند». پاسخ دولت هند به سوالات مربوط به لایحه

کد خبر : 295553
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
دولت هند پارلمان را در مورد لایحه ارزهای دیجیتال و بررسی مبادلات رمزنگاری به روز می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

دولت هند به‌روزرسانی‌هایی را در مورد لایحه ارزهای دیجیتال و بررسی صرافی‌های رمزنگاری در Lok Sabha، مجلس پایین پارلمان هند ارائه کرده است. وزیر امور خارجه در وزارت دارایی گفت: «دارایی‌های رمزنگاری بدون مرز هستند و نیاز به همکاری بین‌المللی برای جلوگیری از آربیتراژ نظارتی دارند».

پاسخ دولت هند به سوالات مربوط به لایحه و مقررات کریپتو

دولت هند روز دوشنبه به دو مجموعه سوال درباره ارزهای دیجیتال و مقررات آن توسط اعضای مختلف لوک سبها، مجلس سفلی هند پاسخ داد.

بهارتروهاری مهتاب، نماینده مجلس از وزیر دارایی خواست «وضعیت فعلی لایحه ارزهای دیجیتال را که قرار بود در جلسه زمستانی 2021 مجلس ارائه شود» و «بازه زمانی طرح ارز دیجیتال و زمان بندی لایحه ارز دیجیتال و» را بیان کند. متعاقباً برای ورودی‌های عمومی باز باشد.»

Pankaj Chaudhary، وزیر دولت در وزارت دارایی، بدون ارائه چارچوب زمانی مشخص، پاسخ داد:

دارایی های کریپتو طبق تعریف بدون مرز هستند و برای جلوگیری از آربیتراژ نظارتی نیاز به همکاری بین المللی دارند. بنابراین، هر قانونگذاری در این زمینه تنها با همکاری بین المللی قابل توجه در ارزیابی خطرات و منافع و تکامل طبقه بندی و استانداردهای رایج می تواند مؤثر باشد.

مهتاب همچنین از وزیر دارایی درخواست کرد که بیان کند کدام وزارتخانه و/یا وزارتخانه ارزهای رمزنگاری شده و توکن‌های رمزنگاری را تنظیم می‌کند و سایر انواع «دارایی‌های دیجیتال مجازی» مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را تنظیم می‌کند. توکن های املاک و مستغلات و سایر دارایی های مبتنی بر بلاک چین.

چوداری به سادگی پاسخ داد:

در حال حاضر، سیاست مربوط به دارایی های رمزنگاری و اکوسیستم مربوطه با وزارت دارایی است.

اعضای پارلمان همچنین جزئیات صرافی های رمزنگاری تحت بررسی را می خواهند

مجموعه دیگری از سؤالات چند نماینده دیگر مجلس، «جزئیات صرافی های رمزنگاری را که توسط دولت به دلیل پرونده های پولشویی و فرار مالیاتی در دست بررسی است» درخواست می کند.

Chaudhary توضیح داد که اداره اجرای (ED) “در حال بررسی چندین پرونده مربوط به کلاهبرداری های رمزنگاری است که در آن چند صرافی ارز دیجیتال نیز در پولشویی دخیل هستند.” وزیر توضیح داد که از 14 دسامبر:

عواید حاصل از جرم بالغ بر 100 میلیون ریال 907.48 کرور ضمیمه/توقیف، سه نفر دستگیر و چهار شکایت تعقیب قضایی در این پرونده ها به دادگاه ویژه، PMLA ارائه شده است.

علاوه بر این، بر اساس قانون مدیریت ارز 1999 (FEMA)، دارایی هایی بالغ بر روپیه است. 289.68 کرور (35,046,152 دلار) کشف و ضبط شده است. علاوه بر این، یک اخطار Show Cause نیز برای Zanmai Labs، که صرافی رمزارز Wazirx را اداره می‌کند، و مدیر آن تحت FEMA برای تراکنش‌های مربوط به دارایی‌های کریپتو به ارزش روپیه صادر شده است. 2790.74 کرور

وی افزود: 12 صرافی ارزهای دیجیتال به دلیل فرار از مالیات کالا و خدمات (GST) مورد بررسی قرار گرفته اند. تاکنون 110.97 کرور روپیه شامل سود و جریمه بازیابی شده است. همچنین هشت پرونده در دست بررسی بیشتر و چهار پرونده مختومه شده است. او لوک سبها را با جدول زیر ارائه کرد:

دولت هند پارلمان را در مورد لایحه ارزهای دیجیتال و بررسی مبادلات رمزنگاری به روز می کند
جدول ارائه شده توسط وزارت دارایی در پاسخ به سوالات کریپتو از اعضای پارلمان لوک سبها.

چوداری همچنین تصریح کرد:

در حال حاضر، دارایی های کریپتو در هند کنترل نشده است. دولت مبادلات رمزنگاری را ثبت نمی کند.

وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، در ماه اکتبر گفت که دولت قصد دارد در مورد مقررات مربوط به کریپتو با کشورهای G20 بحث کند تا “یک چارچوب نظارتی مبتنی بر فناوری” برای کریپتو ایجاد کند. آجی ست، وزیر امور اقتصادی هند، هفته گذشته گفت که هدف کشورهای گروه 20 ایجاد اجماع سیاستی در مورد دارایی های رمزنگاری برای مقررات جهانی بهتر است. ماه گذشته، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده و سیتارامن در جریان نهمین نشست همکاری اقتصادی و مالی هند و ایالات متحده درباره مقررات ارزهای دیجیتال بحث کردند.

نظر شما در مورد رویکرد دولت هند به ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.