دولت هند نحوه مالیات بر معاملات ارزهای دیجیتال را فاش می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] وزارت دارایی هند در پارلمان چگونگی برنامه ریزی دولت برای مالیات بر تراکنش های ارزهای دیجیتال را روشن کرده است. یک بخش جدید پیشنهادی به قانون مالیات بر درآمد بیان می‌کند که سود حاصل از تراکنش‌های رمزنگاری با 30 درصد مالیات مشمول مالیات می‌شود در حالی که زیان‌ها قابل کسر نیست. دولت هند طرح

کد خبر : 181937
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
دولت هند نحوه مالیات بر معاملات ارزهای دیجیتال را فاش می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

وزارت دارایی هند در پارلمان چگونگی برنامه ریزی دولت برای مالیات بر تراکنش های ارزهای دیجیتال را روشن کرده است. یک بخش جدید پیشنهادی به قانون مالیات بر درآمد بیان می‌کند که سود حاصل از تراکنش‌های رمزنگاری با 30 درصد مالیات مشمول مالیات می‌شود در حالی که زیان‌ها قابل کسر نیست.

دولت هند طرح مالیاتی را فاش کرد

وزارت دارایی هند روز دوشنبه در لوک سبها، مجلس سفلی پارلمان، به سوالاتی درباره نحوه مالیات بر معاملات ارزهای دیجیتال در آینده پاسخ داد.

وزیر Pankaj Chaudhary، وزیر امور خارجه در وزارت دارایی، توضیح داد که لایحه مالی 2022 پیشنهاد کرده است که بخش 115BBH را در قانون مالیات بر درآمد 1961 درج کند تا مالیات بر درآمد حاصل از نقل و انتقال دارایی های دیجیتال مجازی (VDA) را فراهم کند. او بیان کرد:

طبق بخش پیشنهادی، هر درآمد حاصل از انتقال VDA با نرخ 30٪ مشمول مالیات خواهد بود.

وزیر افزود: «به‌علاوه، در حین محاسبه درآمد حاصل از انتقال VDA، هیچ کسر هزینه‌ای (غیر از هزینه‌های کسب) یا کمک هزینه مجاز نیست.

وزیر چوداری ادامه داد: «این لایحه همچنین پیشنهاد می کند VDA را تعریف کند. اگر هر دارایی در تعریف پیشنهادی قرار گیرد، چنین دارایی مجازی برای اهداف این قانون به عنوان VDA در نظر گرفته می شود و سایر مقررات قانون بر این اساس اعمال خواهد شد.

به طور خاص، کارتی چیدامبارام، عضو Lok Sabha از وزیر دارایی پرسید: «آیا هزینه‌های زیرساختی که در استخراج ارزهای رمزنگاری شده انجام می‌شود به‌عنوان هزینه کسب تلقی می‌شود و بنابراین کسر مجاز است یا خیر».

وزیر چوداری توضیح داد:

هزینه‌های زیرساختی که در استخراج VDA (مثلاً دارایی‌های کریپتو) متحمل می‌شوند، به‌عنوان هزینه کسب تلقی نمی‌شوند، زیرا ماهیت مخارج سرمایه‌ای که طبق مفاد این قانون مجاز به کسر نمی‌باشد، به‌عنوان هزینه‌های کسب تلقی نمی‌شوند.

چیدامبارم با اشاره به اینکه «در حالی که زیان های ناشی از انتقال دارایی های دیجیتال مجازی را نمی توان با هیچ درآمد دیگری تسویه کرد»، ادامه داد: «آیا زیان های ناشی از فروش یک دارایی دیجیتال مجازی را می توان با سود ناشی از آن جبران کرد. یکی دیگر از دارایی های دیجیتال مجازی.

وزیر کشور با استناد به مفاد پیشنهادی پاسخ داد:

ضرر ناشی از انتقال VDA مجاز نخواهد بود با درآمد حاصل از انتقال VDA دیگر جبران شود.

PTI روز یکشنبه گزارش داد که دولت هند همچنین در حال کار بر روی طبقه بندی ارزهای دیجیتال بر اساس قانون مالیات بر کالاها و خدمات (GST) است تا بر کل ارزش تراکنش ها مالیات وضع کند. این نشریه اعلام کرد قانون فعلی طبقه‌بندی واضحی برای ارزهای دیجیتال ندارد و 18 درصد GST فقط از خدمات ارائه شده توسط صرافی‌های رمزنگاری که به عنوان خدمات مالی طبقه‌بندی می‌شوند، اخذ می‌شود.

به نقل از یک مقام GST گفت:

در رابطه با مالیات GST بر ارزهای رمزنگاری شده و اینکه آیا باید بر کل ارزش وضع شود، به وضوح نیاز است.

هفته گذشته، Bitcoin.com News گزارش داد که اداره مالیات بر درآمد هند به دنبال عدم پرداخت مالیات 700 سرمایه گذار ارزهای دیجیتال است.

در همین حال، دولت هند در حال کار بر روی قانون ارزهای دیجیتال است. یک لایحه کریپتو برای بررسی در جلسه زمستانی مجلس فهرست شده بود اما مورد بررسی قرار نگرفت. بر اساس گزارش ها، دولت برای نهایی کردن این لایحه به زمان بیشتری نیاز دارد.

نظر شما در مورد اینکه هند چگونه از تراکنش های ارزهای دیجیتال مالیات می گیرد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.