دولت های کانادا و Nunatsiavut یادداشت تفاهمی را برای ارزیابی امکان سنجی ایجاد یک منطقه حفاظت شده جدید در امتداد ساحل شمالی لابرادور امضا کردند.

[ad_1] یادداشت تفاهم تعهد به تعیین امکان سنجی ایجاد یک منطقه حفاظت شده بومی را تایید می کند. قانون مناطق حفاظت شده دریایی کانادا در مجاورت پارک ملی کوه های تورنگات 23 فوریه 2022 آژانس نایین، نیوفاندلند و پارک لابرادور کانادا مناطق حفاظت شده نقشی حیاتی در حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی دریایی، مبارزه

کد خبر : 170295
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
دولت های کانادا و Nunatsiavut یادداشت تفاهمی را برای ارزیابی امکان سنجی ایجاد یک منطقه حفاظت شده جدید در امتداد ساحل شمالی لابرادور امضا کردند.

[ad_1]

یادداشت تفاهم تعهد به تعیین امکان سنجی ایجاد یک منطقه حفاظت شده بومی را تایید می کند. قانون مناطق حفاظت شده دریایی کانادا در مجاورت پارک ملی کوه های تورنگات

23 فوریه 2022 آژانس نایین، نیوفاندلند و پارک لابرادور کانادا

مناطق حفاظت شده نقشی حیاتی در حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی دریایی، مبارزه با تغییرات آب و هوا و از دست دادن تنوع زیستی ایفا می‌کنند و فرصت‌هایی را برای کانادایی‌ها فراهم می‌کنند تا درباره محیط‌های فرهنگی و طبیعی نمادین بیشتر بیاموزند. کانادا متعهد به حفظ 25 درصد از اراضی و آب های خود تا سال 2025 و 30 درصد از هر یک تا سال 2030 است و تلاش می کند تا از دست دادن طبیعت در کانادا تا سال 2030 متوقف و معکوس شود.

امروز، محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات اقلیمی و وزیر مسئول پارک های کانادا، و یوهانس لامپ، رئیس نوناتسیاووت، یادداشت تفاهمی (MOU) را برای تعیین امکان سنجی ایجاد یک منطقه حفاظت شده بومی در شمال لابرادور امضا کردند. را قانون مناطق حفاظت شده دریایی کانادا. امضای این تفاهم نامه به دنبال امضای بیانیه قصد در سال 2017 برای پیشبرد طرح برنامه ریزی دریایی Imappivut دولت نوناتسیاووت است.

منطقه مورد مطالعه 14906 کیلومتر مربع – یا سه برابر بزرگتر از جزیره پرنس ادوارد – است و در آب های ساحلی مجاور پارک ملی کوه های تورنگات واقع شده است. یک منطقه حفاظت شده بومی، بخشی از منطقه دریایی قفسه لابرادور را حفظ می کند، که اتصال را افزایش می دهد و از آبدره هایی که تا پارک ملی کوه های تورنگات امتداد دارند محافظت می کند. این مناطق برای بسیاری از گونه‌هایی که در این منطقه رشد می‌کنند، از جمله نهنگ‌های بلوگا، فوک‌ها، پرورش و مهاجرت پرندگان دریایی و پرندگان آبزی و انواع ماهی‌ها حیاتی هستند. تفاهم نامه مرز منطقه مطالعاتی پیشنهادی و همچنین موضوعاتی که باید ارزیابی شوند و مشاوره هایی که در طول ارزیابی امکان سنجی انجام می شود را تایید می کند.

علاوه بر حفظ تنوع زیستی، حفاظت از این اکوسیستم ها در شمال لابرادور به سرزندگی فرهنگ و سنت های اینویت و رفاه اینوئیت های لابرادور که از زمان های بسیار قدیم مباشر این منطقه بوده اند، کمک خواهد کرد. لابرادور Inuit دانش گسترده ای از زمین، آب و یخ دریا در این منطقه دارد و تا به امروز توسط حیات وحش آن حفظ می شود. دانش Inuit، همراه با علم، به عنوان پایه ای برای ارزیابی امکان سنجی منطقه حفاظت شده بومی استفاده خواهد شد.

تفاهم نامه بر تعهد دولت کانادا به آشتی از طریق تجدید روابط ملت به ملت و دولت با دولت با مردم بومی و منافع مشترک پارک های کانادا و دولت نوناتسیاووت برای حفاظت از یکپارچگی اکولوژیکی و فرهنگی زمین ها تاکید می کند. و اکوسیستم های دریایی لابرادور شمالی

-30-

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.