دولت های کانادا و منیتوبا بیش از 4.5 میلیون دلار برای دانشگاه سنت بونیفاس اعلام کردند.

[ad_1] وینیپگ، 23 فوریه 2022 دو زبان رسمی ما بخشی جدایی ناپذیر از هویت کانادایی ما هستند و مزایای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را برای ما به ارمغان می آورند. دولت کانادا متعهد است اطمینان حاصل کند که همه کانادایی ها می توانند به زبان رسمی مورد نظر خود یاد بگیرند. به همین دلیل است

کد خبر : 169821
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
دولت های کانادا و منیتوبا بیش از 4.5 میلیون دلار برای دانشگاه سنت بونیفاس اعلام کردند.

[ad_1]

وینیپگ، 23 فوریه 2022

دو زبان رسمی ما بخشی جدایی ناپذیر از هویت کانادایی ما هستند و مزایای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را برای ما به ارمغان می آورند. دولت کانادا متعهد است اطمینان حاصل کند که همه کانادایی ها می توانند به زبان رسمی مورد نظر خود یاد بگیرند. به همین دلیل است که ما از موسسات پس از دوره متوسطه که برای نشاط و توسعه جوامع فرانسوی زبان کشور ضروری هستند، حمایت می کنیم.

امروز، محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا، به همراه محترم دان وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی چمنزار کانادا، وزیر مسئول توسعه اقتصادی شمال کانادا آژانس و عضو پارلمان (Saint Boniface–Saint Vital)، و محترم Jon Reyes، وزیر آموزش پیشرفته، مهارت ها و مهاجرت مانیتوبا، بودجه قابل توجهی را برای دو پروژه زیرساختی در دانشگاه سنت بونیفاس اعلام کردند.

دولت کانادا سرمایه گذاری 1.935 میلیون دلاری را طی دو سال برای نوسازی و ارتقاء دو آزمایشگاه آموزش شیمی، آزمایشگاه تحقیق و ابزار دقیق و اتاق های ذخیره سازی و آماده سازی در گروه علوم تجربی دانشکده هنر و دانشکده علوم اعلام می کند. اثاثیه در فضاها و مجموعه ای از تجهیزات تخصصی ضروری برای آموزش و پژوهش نیز با تجهیزات مدرن جایگزین خواهد شد. دولت مانیتوبا از طریق موافقت نامه کانادا-مانیتوبا در مورد آموزش زبان اقلیت ها و آموزش زبان رسمی دوم 2020-21 تا 2022-23 از این پروژه حمایت می کند و دانشگاه سنت بونیفاس 1.935 میلیون دلار به این پروژه در طول دو سال ارائه می کند. .

دانشگاه سنت بونیفاس همچنین به لطف 286631 دلار بودجه اضافی از سوی دولت کانادا و همین مبلغ از سوی دانشگاه سنت بونیفاس با حمایت دولت مانیتوبا از فضاهای عالی و مدرن در سالن دانشکده آموزش بهره مند خواهد شد. . مدرن کردن این سایت به دانشگاه این امکان را می دهد که علاوه بر اطمینان از سرزندگی فرهنگ فرانسوی-مانیتوبان در سراسر مؤسسه، آموزش با کیفیتی را به دانشجویان خود ارائه دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.