دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا گروه کاری مشترک بازیابی زنجیره تامین را اعلام کردند

[ad_1] 20 نوامبر 2021 ونکوور سیل های ویرانگر در بریتیش کلمبیا نه تنها زندگی تعداد زیادی از کانادایی ها را به خطر انداخته و آواره کرده است، بلکه زنجیره تامین کانادا را نیز تحت تاثیر قرار داده است. اطمینان از رسیدن به موقع کالاهای ضروری به خانوارهای کانادایی و دسترسی به غذا، دارو و سایر

کد خبر : 132103
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا گروه کاری مشترک بازیابی زنجیره تامین را اعلام کردند

[ad_1]

20 نوامبر 2021 ونکوور

سیل های ویرانگر در بریتیش کلمبیا نه تنها زندگی تعداد زیادی از کانادایی ها را به خطر انداخته و آواره کرده است، بلکه زنجیره تامین کانادا را نیز تحت تاثیر قرار داده است. اطمینان از رسیدن به موقع کالاهای ضروری به خانوارهای کانادایی و دسترسی به غذا، دارو و سایر لوازم حیاتی برای همه کسانی که به آنها نیاز دارند، در اولویت قرار دارد.

امروز وزیر حمل و نقل، محترم عمر الغبرا، وزیر آمادگی اضطراری، بیل بلر محترم و وزیر حمل و نقل و زیرساخت های استان بریتیش کلمبیا، محترم راب فلمینگ، ایجاد یک فدرال مشترک را اعلام کردند. کارگروه بازیابی زنجیره تامین استان برای بازگرداندن جریان کالا از طریق استان. این گروه در حال حاضر در حال کار است و تا آخر هفته کار خواهد کرد.

کسانی که برای شرکت در کارگروه بازیابی زنجیره تامین فدرال / استانی دعوت شده اند شامل چندین بخش دولتی کانادا، وزارتخانه های دولت بریتیش کلمبیا، اداره بندر فریزر ونکوور، سازمان فرودگاه بین المللی ونکوور، انجمن اپراتورهای ترمینال دریایی BC، انجمن حمل و نقل BC می شود. ، شورای خرده فروشی کانادا، انجمن سوخت کانادا، نمایندگانی از صنعت یدک کش بریتیش کلمبیا، شورای دروازه BC، اتاق کشتیرانی BC، CN Rail و CP Rail و غیره.

این کارگروه اولین گام در تلاشی است که تمام دستورات دولت برای اطمینان از برقراری مجدد زنجیره تامین به گونه‌ای که کانادایی‌ها کالاهای مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند و به کاهش حوادث آینده کمک می‌کند، است.

گروه کاری در حال توسعه گزینه هایی برای حمل و نقل اضطراری و تدارکات برای کالاها و مواد ضروری است. با بازگشایی تدریجی زیرساخت‌ها، گروه کاری در مورد بهترین مسیرها و استفاده از ظرفیت محدود برای جابه‌جایی کالا در تمامی روش‌های حمل‌ونقل اولویت‌بندی و توصیه می‌کند و در عین حال تعادل بین نیازهای جامعه و منافع اقتصادی ملی را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، آنها با هم گزینه هایی را برای منحرف کردن ترافیک یا ایجاد زنجیره های لجستیکی جدید در استان بررسی خواهند کرد.

حمل و نقل کانادا به طور فعال با استان بریتیش کلمبیا همراه با بندر ونکوور، ترمینال، راه آهن، هوا، یدک کش و بخش های حمل و نقل برای حمایت از پاسخ به سیل در بریتیش کلمبیا درگیر و کار می کند. در نتیجه رانش زمین تخلیه شده است.

هم دولت کانادا و هم استان بریتیش کلمبیا از کسانی که در شرایط واقعاً سخت یا خطرناک کار می کنند و در حال تخلیه مردم، نجات جان ها و بازسازی شبکه حمل و نقل کانادا به موقع هستند، قدردانی می کنند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.