دولت های کانادا و انتاریو بیش از 56 میلیون دلار بودجه جدید برای دسترسی به اینترنت پرسرعت برای هزاران خانوار دیگر اعلام کردند.

[ad_1] 19 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو بیش از 6500 خانوار در جوامع روستایی و کشور اول از بودجه برای افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند. امروز، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو، به نمایندگی از محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی

کد خبر : 195697
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۴۲
دولت های کانادا و انتاریو بیش از 56 میلیون دلار بودجه جدید برای دسترسی به اینترنت پرسرعت برای هزاران خانوار دیگر اعلام کردند.

[ad_1]

19 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو

بیش از 6500 خانوار در جوامع روستایی و کشور اول از بودجه برای افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.

امروز، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو، به نمایندگی از محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، همراه با محترم Kinga Surma، وزیر زیرساخت انتاریو، بیش از 56 میلیون دلار در مجموع بودجه جدید فدرال و استانی برای شش پروژه برای دسترسی به اینترنت پرسرعت برای بیش از 6500 خانوار در مناطق روستایی شمال و جنوب غربی انتاریو و همچنین در جوامع First Nation اعلام کرد.

این پروژه های جدید بر اساس روابط موجود بین انتاریو و کانادا است. در 29 ژوئیه 2021، دولت ها مشارکت خود را برای حمایت از پروژه های فیبر در مقیاس بزرگ اعلام کردند که دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای بیش از 280000 خانوار روستایی و دورافتاده در سراسر استان فراهم می کند. این توافق تاریخی با سرمایه گذاری مشترک فدرال و استانی به مبلغ بیش از 1.2 میلیارد دلار امکان پذیر شد.

امروز، دولت های کانادا و انتاریو جزئیات بیشتری از جمله ارائه دهندگان خدمات اینترنتی را برای 28 پروژه اعلام کردند که در ژوئیه 2021 بر اساس این توافقنامه اعلام شد که بیش از 398 میلیون دلار بودجه مشترک برای دسترسی به اینترنت پرسرعت در اختیار خواهد داشت. بیش از 50000 خانوار در مناطق سراسر انتاریو.

اعلامیه های امروز بر اساس پیشرفت دولت کانادا در جهت حصول اطمینان از دسترسی 98 درصد از کانادایی ها به اینترنت پرسرعت تا سال 2026 و 100 درصد تا سال 2030 است. این اطلاعیه ها همچنین دولت انتاریو را یک گام به هدف خود برای دستیابی به هدف خود برای ارائه خدمات قابل اعتماد نزدیک تر می کند. دسترسی به اینترنت پرسرعت به هر منطقه از استان تا پایان سال 2025. در حالی که ما برای بازسازی از همه‌گیری کووید-19 و رشد اقتصاد تلاش می‌کنیم، دولت‌های فدرال و استانی به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها برای ایجاد جوامع و جوامع قوی ادامه خواهند داد. انتاریو و کانادا رقابتی تر و انعطاف پذیرتر برای همه.

بانک زیرساخت کانادا از طریق ابتکار باند پهن خود با دولت کانادا و استان انتاریو برای بهبود قابلیت تجاری پروژه ها همکاری می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.