دولت های کانادا و انتاریو بیش از 362 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده اند تا اینترنت پرسرعت را به انتاریو شرقی منتقل کنند

[ad_1] 6 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو همه گیری کووید -19 نشان داده است که ما چقدر به اتصالات اینترنتی خود متکی هستیم و دسترسی به خدمات اینترنتی سریع و قابل اعتماد را بسیار حیاتی می کند. به مدت طولانی ، بسیاری از روستاییان کانادا به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند و این بر توانایی

کد خبر : 93124
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
دولت های کانادا و انتاریو بیش از 362 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده اند تا اینترنت پرسرعت را به انتاریو شرقی منتقل کنند

[ad_1]

6 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو

همه گیری کووید -19 نشان داده است که ما چقدر به اتصالات اینترنتی خود متکی هستیم و دسترسی به خدمات اینترنتی سریع و قابل اعتماد را بسیار حیاتی می کند. به مدت طولانی ، بسیاری از روستاییان کانادا به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند و این بر توانایی آنها در کار ، یادگیری و برقراری ارتباط با خانواده و دوستان تأثیر می گذارد. همه گیری همه جانبه حل این شکاف را فوری تر کرده است. به همین دلیل است که دولت های کانادا و انتاریو سرمایه گذاری خود را در زیرساخت های پهن باند سرعت می بخشند.

امروز ، مریم مونسف ، وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی و نماینده پارلمان پیتربورو -کاوارتا ، به همراه فرانسوا دروین ، نماینده پارلمان گلنگری -پرسکات -راسل ، و کینگا سورما ، وزیر امور زیربناها و عضو پارلمان استانی مرکز اتوبیکوک ، سرمایه گذاری مشترک 362 میلیون دلاری را برای آوردن اینترنت پرسرعت به 90124 خانوار روستایی انتاریو در انتاریو شرقی متذکر شد.

این سرمایه گذاری به عنوان بخشی از یک توافق مشترک استانی فدرال انجام می شود که از طریق آن دولت کانادا و دولت انتاریو برای حمایت از پروژه های بزرگ و مبتنی بر فیبر که دسترسی سریع اینترنت به تمام نقاط جهان را فراهم می کنند ، مشارکت می کنند. استان تا سال 2025

علاوه بر این ، بانک زیرساخت های کانادا در حال ارزیابی فرصت های ارائه شده از طریق صندوق پهنای باند جهانی برای تأمین بودجه اضافی به صورت پروژه به پروژه برای توسعه چشمگیر پهنای باند با مشارکت سرمایه گذاران خصوصی و نهادی است.

در سرتاسر کانادا ، بیش از 890،000 خانوار روستایی و دور افتاده در پی اتصال به اینترنت پرسرعت در نتیجه سرمایه گذاری های فدرال هستند. در پایان مارس 2021 ، 175000 خانوار روستایی و دور افتاده تحت پروژه های پشتیبانی شده توسط دولت کانادا به اینترنت پرسرعت متصل شده بودند. تا پایان سال جاری ، بیش از 435،000 خانوار به لطف حمایت دولت فدرال به یکدیگر متصل خواهند شد.

این سرمایه گذاری نشان دهنده یک قدم رو به جلو است که انتاریو را تقریباً 40 درصد از برنامه بلندپروازانه خود برای دستیابی به 100 connect اتصال به تمام مناطق استان تا پایان سال 2025 سوق می دهد. این سرمایه گذاری بر اساس سرمایه گذاری اخیر انتاریو تا 14.7 دلار است. میلیون برای 13 پروژه جدید تحت برنامه بهبود اتصال برای انتاریو (ICON). با این کار تا 17000 خانه و مشاغل به اینترنت پرسرعت قابل اعتماد دسترسی پیدا می کنند و طیف وسیعی از ابتکارات استانی در دست اجرا را ایجاد می کنند که 70،000 خانه و مشاغل دیگر را به هم متصل می کند.

همچنین بخشی از برنامه انتاریو برای دستیابی به 100٪ اتصال ، یک فرآیند خرید نوآورانه است که اخیراً اعلام شده است و برای کمک به اتصال اکثریت قریب به اتفاق جوامع محروم و بدون خدمات استفاده می شود. تدارکات تحت این مدل تحویل ، تحت رهبری Infrastructure انتاریو ، اواخر تابستان امسال آغاز می شود. با هم ، این ابتکارات بخشی از برنامه انتاریو برای کمک به ارائه اینترنت پرسرعت قابل اعتماد برای جوامع بیشتر در انتاریو است.

اعلامیه امروز بر پیشرفت دولتهای کانادا و انتاریو در بهبود زیرساختهای حیاتی در انتاریو استوار است. این شامل استفاده از بیش از 30 میلیارد دلار بودجه فدرال ، استانی و شریک برای برنامه زیرساخت سرمایه گذاری در کانادا (ICIP) است. این سرمایه گذاری بیش از 265 پروژه حمل و نقل محلی را پشتیبانی می کند. 140 پروژه در مناطق روستایی و شمالی ؛ بیش از 70 پروژه زیرساخت سبز ؛ و بیش از 270 پروژه اجتماعی ، فرهنگی و تفریحی. همچنین ، به عنوان بخشی از ICIP ، انتاریو جریان زیرساخت تاب آوری COVID-19 را با کمک مالی فدرال و استانی 1.05 میلیارد دلار راه اندازی کرد. این شامل 250 میلیون دلار بودجه فدرال و استانی برای شهرداری ها برای رفع نیازهای اساسی زیرساخت های محلی برای بهبود سلامت و ایمنی می شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.