دولت های کانادا و انتاریو بیش از 12.6 میلیون دلار به کالج لا سیته در اتاوا کمک می کنند.

[ad_1] اتاوا، 6 آوریل 2022 دو زبان رسمی ما برای کانادایی ها مایه مباهات و دارایی هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا از موسسات تحصیلات تکمیلی مانند کالج لا سیته، یک بازیگر کلیدی در احیای جامعه فرانکو-انتاریا حمایت می کند. امروز، محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول آژانس

کد خبر : 189389
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۱
دولت های کانادا و انتاریو بیش از 12.6 میلیون دلار به کالج لا سیته در اتاوا کمک می کنند.

[ad_1]

اتاوا، 6 آوریل 2022

دو زبان رسمی ما برای کانادایی ها مایه مباهات و دارایی هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا از موسسات تحصیلات تکمیلی مانند کالج لا سیته، یک بازیگر کلیدی در احیای جامعه فرانکو-انتاریا حمایت می کند.

امروز، محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا، بیش از 12.6 میلیون دلار بودجه برای کالج لا سیته برای تغییر زیرساخت های فناوری فعلی و بازنگری عملیات آن به عنوان بخشی از استراتژی دیجیتال جدید خود اعلام کرد. . این بودجه همچنین امکان تغییر کاربری چهار فضا را به کلاس‌های مشترک فراهم می‌کند. مونا فورتیه، نماینده محترم پارلمان اتاوا-وانیه و رئیس هیئت خزانه داری، و مارک جی سره، دبیر پارلمانی وزیر زبان های رسمی، وزیر را در اعلام این خبر همراهی کردند.

به طور خاص، دولت کانادا نزدیک به 10 میلیون دلار در طول سه سال سرمایه‌گذاری می‌کند تا کالج لا سیته بتواند این پروژه مهم فن‌آوری را به عهده بگیرد و دولت انتاریو نیز بیش از 2 میلیون دلار در طول سه سال کمک کند.

علاوه بر این، این بودجه از توسعه سه گواهینامه خرد در شهروندی دیجیتال – با همکاری دانشگاه انتاریو فرانسه و Groupe Média TFO – به صورت آنلاین پشتیبانی می کند.

سرمایه گذاری بیشتر 300000 دلاری از سوی دولت کانادا به چهار کلاس درس در La Cité اجازه می دهد تا به عنوان کلاس های مشترک بازسازی شوند. این کلاس ها مجهز به تکنولوژی روز و مبلمان ارگونومیک خواهند بود تا کاربردهای آموزشی متنوعی را تسهیل کنند. کالج لا سیته با حمایت دولت انتاریو نیز 300000 دلار در این پروژه سرمایه گذاری می کند.

دو پروژه اول تحت توافقنامه کانادا-انتاریو در مورد آموزش زبان اقلیت ها و آموزش زبان دوم (2020-2021 تا 2022-2023) تامین می شوند. بودجه برای مقاوم سازی کلاس درس از طریق پروژه زیرساخت آموزش جامعه تامین می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.