دولت نوآوری را خفه خواهد کرد، مگر اینکه ما از بیت کوین انصراف دهیم

[ad_1] همانطور که دولت‌ها در سراسر جهان برای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی آماده می‌شوند، ضروری است که از بیت کوین برای حل چالش‌های قرن بیست و یکم استفاده کنیم. این گزیده ای از “پادکست مجله بیت کوین” است که توسط پی و کیو میزبانی شده است. در این قسمت، ایزابلا کامینسکا، سردبیر نقطه کور و

کد خبر : 282393
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
دولت نوآوری را خفه خواهد کرد، مگر اینکه ما از بیت کوین انصراف دهیم

[ad_1]

همانطور که دولت‌ها در سراسر جهان برای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی آماده می‌شوند، ضروری است که از بیت کوین برای حل چالش‌های قرن بیست و یکم استفاده کنیم.

این گزیده ای از “پادکست مجله بیت کوین” است که توسط پی و کیو میزبانی شده است. در این قسمت، ایزابلا کامینسکا، سردبیر نقطه کور و سردبیر سابق فایننشال تایمز، به آنها ملحق می شوند تا در مورد چگونگی فهمیدن این موضوع صحبت کنند. بیت کوین قطعه مهمی از پازل بشر برای حرکت رو به جلو و ادامه نوآوری است.

این قسمت را در YouTube یا Rumble تماشا کنید

اپیزود را اینجا بشنوید:

  • سیب
  • Spotify
  • گوگل
  • لیبسین

پ: همه نگران این هستند که “اگر این CBDC را در عرض دو هفته خرج نکنید، آن را از دست خواهید داد.” به نظر می‌رسد که ما قبلاً سیستم‌هایی را ایجاد کرده‌ایم و مردم در حال حاضر با سیستم‌های مبتنی بر کارت اعتباری یا سیستم‌های مشابه بسیار راحت هستند، مانند این امتیاز جایزه بگیرید.” به نوعی شبیه هویج در مقابل شلاق خواهد بود، اما من فکر می‌کنم که در نهایت به همان نتیجه منجر خواهد شد، اگر آنها بتوانند آن را فشار دهند و راه‌اندازی کنند.

ایزابلا کامینسکا: آره، فکر می کنم این دقیقاً درست است. با بحران انرژی، فکر می‌کنم اگر مردم رفتارهای صرفه‌جویی در مصرف انرژی داشته باشند، در صورت‌حساب‌های انرژی خود تخفیف دریافت می‌کنند، و اینگونه شروع می‌شود. همه اینها در یک ویژگی اعتباری قابل برنامه ریزی مبتنی بر حساب ترکیب می شود که در آن پول خود کاملاً خنثی می شود زیرا پول هیچ کس با پول دیگران قابل تعویض نیست زیرا هر کس در مورد نحوه خرج کردن پول خود مرزهای متفاوتی خواهد داشت.

قبلاً پول خنثی است و به همین دلیل است که بازارها کار می کنند زیرا سیگنال قیمت است که تعیین می کند کالاها چگونه به عرضه و تقاضا پاسخ می دهند. اما در دنیای CBDC، شما در معرض خطر حذف کامل سیستم و رفتن به دنیایی هستید که در آن همه چیز روشن است، نه از طریق هیچ سیگنال قیمتی، بلکه از طریق برخی سیستم های هوش مصنوعی مبتنی بر الگوهای دلخواه که از بالا به پایین، آنچه من می نامم، Gosplan 2.0 تعیین می کند. سیستمی که بر نوآوری و خلاقیت انسانی متمرکز نیست، بلکه بسیار از بالا به پایین و به گذشته نگر است، بر اساس رفتارهای دیروز شما، نه بر آنچه در آینده می توانید انجام دهید.

پ: اوه، جالب است.

کامینسکا: این واقعا خطرناک است، زیرا برای اینکه ما واقعاً از چالش‌های قرن آینده عبور کنیم، باید نوآوری کنیم و هر یک از این سیستم‌های هوش مصنوعی، جامع و بیش از حد کنترل‌کننده، به نظر من، تمایل دارند که فرد را سرکوب کنند و ظرفیت او را سرکوب کنند. برای نوآوری

نوآوری تنها با ریسک همراه است. اما اگر می‌خواهید خطر را از سیستم حذف کنید – و من فکر می‌کنم این دقیقاً همان کاری است که آنها می‌خواهند انجام دهند، آنها سعی می‌کنند سیستم را تا درجه n از خطر بیاندازند – اما بدون خطر، هیچ نوآوری وجود ندارد. و مشکل همین است. اگر نوآوری وجود نداشته باشد، پس من فکر می کنم گونه ما به نوعی محکوم به فناست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.