دولت قوانینی را برای ایجاد شغل و اجرای حمایت های هدفمند COVID-19 معرفی می کند

[ad_1] 24 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا با یکی از موفق‌ترین کمپین‌های واکسیناسیون در جهان، محدودیت‌ها با دقت در جوامع و مرزهای ما کاهش می‌یابند. کسب‌وکارها در سراسر کشور با خیال راحت بازگشایی می‌شوند، اقتصاد در حال احیا است، بیش از یک میلیون شغل ایجاد شده است و اشتغال به سطح

کد خبر : 133890
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۲۸
دولت قوانینی را برای ایجاد شغل و اجرای حمایت های هدفمند COVID-19 معرفی می کند

[ad_1]

24 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

با یکی از موفق‌ترین کمپین‌های واکسیناسیون در جهان، محدودیت‌ها با دقت در جوامع و مرزهای ما کاهش می‌یابند. کسب‌وکارها در سراسر کشور با خیال راحت بازگشایی می‌شوند، اقتصاد در حال احیا است، بیش از یک میلیون شغل ایجاد شده است و اشتغال به سطح قبل از همه‌گیری بازگشته است. به همین دلیل، ماه گذشته، دولت اعلام کرد که از حمایت های اقتصادی گسترده به اقدامات هدفمندی می گذرد که در صورت نیاز، به منظور ایجاد شغل و رشد و مدیریت محتاطانه مخارج دولت، حمایت هایی را ارائه می کند.

امروز، محترم کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، لایحه C-2 را برای اجرای اقدامات اخیر اعلام شده به پارلمان معرفی کرد. این لایحه:

  • تمدید برنامه استخدامی بازیابی کانادا تا 7 می 2022، برای کارفرمایان واجد شرایط با زیان درآمد فعلی بالای 10٪ و افزایش نرخ یارانه به 50٪. این تمدید به کسب و کارها کمک می کند تا به استخدام مجدد کارگران، افزایش ساعات کاری و ایجاد مشاغل اضافی که کانادا برای بهبودی قوی نیاز دارد، ادامه دهند.
  • ارائه حمایت هدفمند به مشاغلی که هنوز با چالش های مهم مرتبط با بیماری همه گیر روبرو هستند. پشتیبانی از طریق سه جریان در دسترس خواهد بود:
    • برنامه بازیابی گردشگری و هتلداری، که از طریق یارانه دستمزد و اجاره به عنوان مثال، هتل ها، اپراتورهای تور، آژانس های مسافرتی و رستوران ها با نرخ یارانه تا 75 درصد حمایت می کند. انواع مشاغلی که واجد شرایط هستند در قانون پیشنهادی و در پیشینه مرتبط با اطلاعیه امروز به تفصیل آمده است.
    • سخت ترین برنامه بازیابی کسب و کار، که از طریق یارانه دستمزد و اجاره به سایر مشاغلی که با زیان عمیق مواجه شده اند، با نرخ یارانه تا 50 درصد حمایت می کند.
    • برنامه قفل محلی، که به مشاغلی که با محدودیت‌های موقت محلی جدید تا حداکثر میزان موجود از طریق برنامه‌های یارانه دستمزد و اجاره مواجه می‌شوند، مواجه می‌شود.

برای اطمینان از اینکه کارگران همچنان از حمایت برخوردار هستند و هیچ کس عقب نمی ماند، قانون پیشنهادی:

  • مزایای مراقبت بهبودی کانادا و مزایای بیماری بهبودی کانادا را تا 7 می 2022 تمدید کنید و حداکثر مدت مزایا را تا 2 هفته افزایش دهید. این باعث افزایش مزایای مراقبت از 42 به 44 هفته و مزایای بیماری از 4 به 6 هفته می شود.
  • را ایجاد کنید مزایای قرنطینه کارگران کانادا که تا 7 مه 2022 به کارگران واجد شرایطی که مستقیماً تحت تأثیر قرنطینه بهداشت عمومی مرتبط با کووید-19 در منطقه خود قرار گرفته اند، 300 دلار در هفته حمایت درآمد ارائه می کند. 24، 2021.

این قانون پیشنهادی از کارگران و مشاغلی که هنوز تحت تأثیر همه‌گیری هستند حمایت می‌کند و تضمین می‌کند که بهبود اقتصادی کانادا کسی را پشت سر نمی‌گذارد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.