دولت فرصت هایی را در نوا اسکوشیا تحت برنامه آموزش و نوآوری اتحادیه فراهم می کند

[ad_1] 18 مارس 2022 هالیفاکس، نوا اسکوشیا استخدام و توسعه اجتماعی کانادا اکنون بیش از هر زمان دیگری، تاجران ماهر برای پر کردن مشاغل پردرآمد و ایجاد مشاغل پرارزش تقاضای زیادی دارند. پیش‌بینی‌های اخیر تخمین می‌زند که حدود 700000 کارگر حرفه‌ای ماهر بین سال‌های 2019 تا 2028 بازنشسته شوند و نیاز روزافزون به استخدام و

کد خبر : 180541
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
دولت فرصت هایی را در نوا اسکوشیا تحت برنامه آموزش و نوآوری اتحادیه فراهم می کند

[ad_1]

18 مارس 2022 هالیفاکس، نوا اسکوشیا استخدام و توسعه اجتماعی کانادا

اکنون بیش از هر زمان دیگری، تاجران ماهر برای پر کردن مشاغل پردرآمد و ایجاد مشاغل پرارزش تقاضای زیادی دارند. پیش‌بینی‌های اخیر تخمین می‌زند که حدود 700000 کارگر حرفه‌ای ماهر بین سال‌های 2019 تا 2028 بازنشسته شوند و نیاز روزافزون به استخدام و آموزش هزاران نفر دیگر را ایجاد کند. به همین دلیل است که دولت کانادا سرمایه‌گذاری‌های هدفمندی انجام می‌دهد تا موانع را از بین ببرد و کانادایی‌های بیشتری را آموزش کارآموزی لازم برای ایجاد مشاغل خوب و پردرآمد در مشاغل ماهر دریافت کند.

امروز، لنا متله دیاب، نماینده پارلمان هالیفاکس وست، به نمایندگی از وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و شامل ناتوانی ها، کارلا کوالتراف، بودجه 43,453 دلاری را به شورای منطقه 39 اتحادیه بین المللی نقاشان و صنایع وابسته برای بلوک های ساختمانی آن اعلام کرد: پروژه آموزش برای آینده این پروژه به دنبال رسیدگی به شکاف آموزشی در نیروی کار Glazier و Drywall Tapers در Lakeside، NS است. نماینده مجلس Lena Metlege Diab همچنین بودجه 39,395 دلاری را به Local Unionworkers 625 Brotherhood International Workers Electrical برای پروژه آموزش فتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر خود اعلام کرد. این پروژه به دنبال پرداختن به فناوری‌های جدید در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر خورشیدی با آموزش فتوولتائیک در صنعت تجارت برق است.

این پروژه ها از طریق برنامه آموزش و نوآوری اتحادیه (UTIP) جریان 1 برای کمک به اتحادیه ها در سراسر کانادا برای بهبود کیفیت آموزش از طریق سرمایه گذاری در تجهیزات و مواد تامین می شوند.

UTIP از آموزش کارآموزی مبتنی بر اتحادیه حمایت می کند و در موارد زیر فعالیت می کند: بهبود کیفیت آموزش در مشاغل. رفع موانعی که مشارکت و موفقیت در مشاغل آموزشی را محدود می کند. و افزایش مشارکت بین ذینفعان. از طریق UTIP، دولت به گروه‌های مستحق حقوق کمک می‌کند تا در مشاغل موفق شوند، مانند زنان، افراد بومی، تازه واردان، افراد دارای معلولیت، و اقلیت‌های مشهود، حمایت لازم برای ورود، پیشرفت و دریافت گواهینامه در پرداخت خوب را دریافت کنند. مشاغل در معاملات مهر قرمز.

برای برجسته کردن ارزش کارگران حرفه‌ای ماهر و طیف گسترده‌ای از حمایت‌های موجود برای ایجاد یک حرفه موفق و رضایت‌بخش در مشاغل، دولت اخیراً یک کمپین تبلیغاتی برای ترویج مشاغل ماهر به عنوان مشاغل انتخاب اول برای جوانان و جمعیت‌های مختلف راه‌اندازی کرده است. وب‌سایت کمپین Canada.ca/skilled-trades اطلاعاتی را در مورد اینکه مشاغل ماهر چیست، چگونه تاجر شوند و چه حمایت‌های مالی در حین آموزش در اختیار کانادایی‌ها قرار می‌گیرد، ارائه می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.