دولت فدرال صندوق امداد گردشگری را برای کمک به بهبود و رشد مشاغل و سازمانهای گردشگری راه اندازی می کند

[ad_1] هم اکنون مشاغل و سازمان های گردشگری کانادایی می توانند برای استقبال از بازدیدکنندگان مجدد درخواست پشتیبانی کنند 12 جولای 2021 – هیلیر ، انتاریو در مارس 2020 ، گردشگری متوقف شد و اقدامات ایمنی عمومی باعث بسته شدن بیشتر کانادایی ها در مرزهای داخلی و بین المللی شد. اکنون که تلاش های واکسیناسیون

کد خبر : 92190
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
دولت فدرال صندوق امداد گردشگری را برای کمک به بهبود و رشد مشاغل و سازمانهای گردشگری راه اندازی می کند

[ad_1]

هم اکنون مشاغل و سازمان های گردشگری کانادایی می توانند برای استقبال از بازدیدکنندگان مجدد درخواست پشتیبانی کنند

12 جولای 2021 – هیلیر ، انتاریو

در مارس 2020 ، گردشگری متوقف شد و اقدامات ایمنی عمومی باعث بسته شدن بیشتر کانادایی ها در مرزهای داخلی و بین المللی شد. اکنون که تلاش های واکسیناسیون به ثمر می نشیند و کاهش تعداد موارد باعث می شود محدودیت ها کاهش یابد ، مشاغل و سازمان های گردشگری از ساحل به ساحل به ساحل می توانند به آینده نگاه کنند.

از زمان شروع همه گیری ، دولت کانادا بیش از 15.4 میلیارد دلار از بخش گردشگری حمایت مستقیم کرده است. بودجه 2021 مبلغ یک میلیارد دلار دیگر برای کمک به بخش گردشگری آماده می شود تا از مسافران داخلی استقبال کند و کانادا را به عنوان مقصدی در سطح جهانی معرفی کند. امروز ، ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی ، 500 میلیون دلار بودجه برای صندوق جدید کمک های گردشگری راه اندازی کرد. سازمانهای واجد شرایط اکنون می توانند برنامه هایی را برای حمایت از بخش گردشگری آماده کنند تا از مسافران داخلی استقبال کرده و کانادا را به عنوان مقصدی در سطح جهانی تغییر مکان دهند.

آژانس های توسعه منطقه ای کانادا (RDAs) 485 میلیون دلار به طور مستقیم به مشاغل و سازمان ها می رسانند تا به آنها کمک کنند عملیات خود را با نیازهای بهداشت عمومی مطابقت دهند و در عین حال روی محصولات و خدمات سرمایه گذاری کنند تا رشد آینده تسهیل شود. RDA ها به عنوان پشتیبانی بلند مدت از توسعه اقتصادی و رشد جامعه ، موقعیت مناسبی برای ارائه پشتیبانی سریع و کارآمد به بخش گردشگری دارند.

جوامع بومی که به شدت به گردشگری متکی هستند نیز به طور نامتناسبی تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند. به منظور رفع این فاصله ، دولت کانادا حداقل 50 میلیون دلار از صندوق امداد گردشگری را در پروژه های گردشگری بومی سرمایه گذاری می کند.

علاوه بر این ، 15 میلیون دلار که توسط نوآوری ، علم و توسعه اقتصادی کانادا تحویل داده می شود ، از توسعه مقصد ، جاذبه های فصلی و محلی و توسعه منابع انسانی و مهارت ها پشتیبانی می کند.

دولت کانادا با توانمندسازی مشاغل و سازمان های گردشگری برای آماده سازی برای بهبود از طریق توسعه محصولات و پیشنهادات جدید و پیشرفته ، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال را از ساحل به ساحل به ساحل دیگر هدایت می کند. صندوق امداد گردشگری ، بخشی از 1 میلیارد دلار حمایت های گردشگری اعلام شده در بودجه 2021 ، به رونق کسب و کارهای گردشگری کمک می کند ، در حالی که کانادا را به مقصد برتر منحصر به فرد در زمانی که بازگشت بازدیدکنندگان بین المللی امن است ، تبدیل می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.