دولت دسترسی گسترده به برنامه Local Lockdown و Worker Lockdown Benefit را گسترش می دهد

[ad_1] 9 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا دولت فدرال به حمایت از کارگران و مشاغل کانادایی ادامه خواهد داد که در آن محدودیت‌های بهداشت عمومی استانی و منطقه‌ای، از جمله محدودیت‌های ظرفیت، همچنان برقرار است. امروز، کریستیا فریلند، معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی، و کارلا کوالتراف، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار

کد خبر : 168357
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
دولت دسترسی گسترده به برنامه Local Lockdown و Worker Lockdown Benefit را گسترش می دهد

[ad_1]

9 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

دولت فدرال به حمایت از کارگران و مشاغل کانادایی ادامه خواهد داد که در آن محدودیت‌های بهداشت عمومی استانی و منطقه‌ای، از جمله محدودیت‌های ظرفیت، همچنان برقرار است.

امروز، کریستیا فریلند، معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی، و کارلا کوالتراف، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن ناتوانی‌ها، قصد دولت فدرال را برای گسترش برنامه‌های حمایتی کلیدی تقویت‌شده برای اطمینان از حفاظت از کانادایی‌ها و کارگران و کارگران اعلام کردند. کسب‌وکارها از طریق محدودیت‌های مداوم بهداشت عمومی به دریافت کمک ادامه می‌دهند.

با استفاده از اختیارات نظارتی ارائه شده در لایحه C-2، دولت در نظر دارد گسترش دسترسی اعلام شده در 22 دسامبر 2021 به مدت یک ماه، تا 12 مارس 2022 را پیشنهاد دهد:

  • برنامه قفل محلی: واجد شرایط بودن خواهد بود ادامه دهید شامل کارفرمایان مشمول محدودیت ظرفیت محدود 50 درصد یا بیشتر. و آستانه کاهش درآمد در ماه جاری 25 درصد باقی خواهد ماند. کارفرمایان واجد شرایط بسته به میزان کاهش درآمدشان، یارانه دستمزد و اجاره را از 25 درصد تا حداکثر 75 درصد دریافت خواهند کرد. آزمون کاهش درآمد 12 ماهه همچنان برای دسترسی به این پشتیبانی لازم نیست.
  • مزایای قرنطینه کارگران کانادا: واجد شرایط بودن شامل کارگران در مناطقی می شود که محدودیت های ظرفیت محدود 50 درصد یا بیشتر وجود دارد. این مزایا 300 دلار در هفته به کارگران واجد شرایطی که تحت تأثیر یک دستور قرنطینه بهداشت عمومی مرتبط با کووید-19 قرار گرفته اند و یا قادر به کار نیستند یا 50 درصد یا بیشتر از درآمد خود را در نتیجه از دست داده اند، ارائه می دهد.

با دسترسی کمتر از حد انتظار به مزایای افزایش یافته کارگران COVID-19 که در 22 دسامبر 2021 اعلام شد، انتظار می رود تمدید امروز به طور کامل تحت پوشش 4.5 میلیارد دلاری Omicron اعلام شده در سال 2021 اخیر قرار گیرد. به روز رسانی اقتصادی و مالی.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.