دولت در مورد افزایش هزینه های خیریه در جوامع ما رایزنی هایی را آغاز می کند

[ad_1] 6 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا موسسات خیریه ، غیرانتفاعی ، شرکتهای اجتماعی و سایر سازمانهای کانادایی دائماً برای رفع گرسنگی ، بهبود پیامدهای اقتصادی اجتماعی برای کانادایی های مختلف و حفظ ارتباط و آگاهی جوامع تلاش می کنند. برای امکان پذیر شدن این کار ، هر سال موسسات

کد خبر : 92240
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
دولت در مورد افزایش هزینه های خیریه در جوامع ما رایزنی هایی را آغاز می کند

[ad_1]

6 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

موسسات خیریه ، غیرانتفاعی ، شرکتهای اجتماعی و سایر سازمانهای کانادایی دائماً برای رفع گرسنگی ، بهبود پیامدهای اقتصادی اجتماعی برای کانادایی های مختلف و حفظ ارتباط و آگاهی جوامع تلاش می کنند.

برای امکان پذیر شدن این کار ، هر سال موسسات خیریه موظفند حداقل مبلغی را برای برنامه های خیریه خود یا هدایایی به افراد واجد شرایط هزینه کنند. این به عنوان “سهمیه پرداخت” شناخته می شود و تضمین می کند که کمک های خیریه در جوامع ما سرمایه گذاری می شود.

در حالی که اکثر موسسات خیریه از سهمیه پرداختی خود برخوردارند یا از آن فراتر می روند ، امروزه حداقل یک میلیارد دلار هزینه های خیریه در جوامع ما وجود دارد. علیرغم رشد چشمگیر دارایی های سرمایه گذاری بنیادها در سال های اخیر ، اعطای کمک های بلاعوض و سایر فعالیت های خیریه بسیاری از بنیادها سرعت خود را حفظ نکرده است.

همانطور که در بودجه اخیر اعلام شده است ، افزایش سهمیه پرداخت می تواند حمایت بخش خیریه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و از کسانی که به خدمات آن متکی هستند ، از جمله آسیب پذیرترین اعضای جامعه کانادا ، سود ببرد.

به همین منظور ، امروز ، دولت کانادا ، از طریق وزارت دارایی ، رایزنی هایی را با ذینفعان در زمینه افزایش سهمیه پرداخت و به روز رسانی ابزارهای موجود در اختیار آژانس درآمد کانادا برای اجرای قوانین سهمیه پرداخت ، از سال 2022 آغاز می کند.

جزئیات کامل را می توانید در مقاله مربوطه مشاهده کنید. از ذینفعان دعوت می شود تا 30 سپتامبر 2021 نظرات خود را ارائه دهند. جزئیات نحوه مشارکت را می توانید در اطلاعیه مشاوره که در محصولات مربوطه در زیر پیوست شده است ، بیابید.

دولت همچنین از طریق کمیته مشورتی در بخش خیریه با نمایندگان بخش خیریه مشورت می کند ، که در مورد مسائل مهم و نوظهور با خیریه های ثبت شده به دولت مشاوره می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.