دولت در تاسیسات جدید تولید کبک برای تبدیل زباله های آلی به خوراک سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 26 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کاهش ضایعات مواد غذایی در کانادا می تواند به صرفه جویی در هزینه مصرف کنندگان، بهبود امنیت غذایی، حمایت از کارایی در بخش کشاورزی و مواد غذایی و کاهش چشمگیر آلودگی کمک کند. دولت کانادا متعهد به حمایت از کسب

کد خبر : 198742
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
دولت در تاسیسات جدید تولید کبک برای تبدیل زباله های آلی به خوراک سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

26 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کاهش ضایعات مواد غذایی در کانادا می تواند به صرفه جویی در هزینه مصرف کنندگان، بهبود امنیت غذایی، حمایت از کارایی در بخش کشاورزی و مواد غذایی و کاهش چشمگیر آلودگی کمک کند. دولت کانادا متعهد به حمایت از کسب و کارهای نوآورانه است که از اقتصاد سبزتر حمایت می کنند و به رقابت پذیری بخش کشاورزی کمک می کنند. امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، مبلغ 6 میلیون دلار برای کمک به Entosystem Inc برای ساخت یک مرکز کاملاً عملیاتی جدید در Drummondville، کبک اعلام کرد که تولید محصولات پایدار و مبتنی بر حشرات را افزایش می دهد. به حیوانات غذا دهید.

Entosystem یک فرآیند نوآورانه ایجاد کرده است که هر مرحله از چرخه عمر تولید را به حداقل می رساند و امکان تبدیل سریعتر به محصول نهایی را فراهم می کند و در عین حال سطح بالای تغذیه و پروتئین را در مگس سرباز سیاه حفظ می کند. مگس های سرباز سیاه از ضایعات آلی تغذیه می کنند و در نتیجه محصولی با کیفیت بالا و غنی از پروتئین برای تغذیه حیوانات تولید می شود. این پروژه نقش مهمی در کمک به سیستم غذایی پایدارتر و ایجاد شهرت این شرکت به عنوان پیشرو در زمینه استفاده از حشرات به عنوان یک منبع غذایی قابل اعتماد خواهد داشت.

دولت کانادا با سرمایه‌گذاری در تأسیسات تولیدی مانند Entosystem، به بازیگران زنجیره تأمین مواد غذایی کمک می‌کند تا راه‌های جدیدی را برای حذف، کاهش یا استفاده مجدد از ضایعات مواد غذایی تجاری‌سازی و اتخاذ کنند.

Entosystem انتظار دارد تا سال 2024 روزانه 250 تن زباله ارگانیک را در تأسیسات جدید خود تبدیل کند (در مقایسه با نرخ فعلی 6 تن در روز) و نزدیک به 70 موقعیت جدید تمام وقت ایجاد کند. در نهایت، این سرمایه گذاری شرکت را قادر می سازد تا ضایعات مواد غذایی، استفاده از محل های دفن زباله و انتشار گازهای گلخانه ای را از طریق انحراف زباله های آلی کاهش دهد.

هر سال بیش از نیمی از مواد غذایی کانادا هدر می رود و نزدیک به 50 میلیارد دلار از این مواد غذایی هدر رفته قابل اجتناب است. با تشویق راه حل های بیشتر برای ضایعات مواد غذایی در کانادا، می توانیم سیستم های غذایی خود را تقویت کنیم و از گذار کانادا به اقتصاد سبزتر حمایت کنیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.