دولت تایلند معافیت‌های مالیاتی را به صادرکنندگان توکن‌های سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال اعطا می‌کند – مالیات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] دولت تایلند گفته است شرکت‌هایی که توکن‌های دیجیتال منتشر می‌کنند معافیت‌هایی دریافت خواهند کرد که آنها را از پرداخت مالیات شرکتی و ارزش افزوده معاف می‌کند. بر اساس گزارشی، دولت تایلند پیش‌بینی می‌کند که در نتیجه معافیت‌ها کمی بیش از یک میلیارد دلار از درآمد مالیاتی خود را از دست بدهد. تسهیل قوانین مالیاتی

کد خبر : 331540
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
دولت تایلند معافیت‌های مالیاتی را به صادرکنندگان توکن‌های سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال اعطا می‌کند – مالیات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

دولت تایلند گفته است شرکت‌هایی که توکن‌های دیجیتال منتشر می‌کنند معافیت‌هایی دریافت خواهند کرد که آنها را از پرداخت مالیات شرکتی و ارزش افزوده معاف می‌کند. بر اساس گزارشی، دولت تایلند پیش‌بینی می‌کند که در نتیجه معافیت‌ها کمی بیش از یک میلیارد دلار از درآمد مالیاتی خود را از دست بدهد.

تسهیل قوانین مالیاتی برای سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال

دولت تایلند گزارش داده است که شرکت‌های مستقر در تایلند که توکن‌های دیجیتالی برای سرمایه‌گذاری صادر می‌کنند، قرار است معافیت مالیاتی شرکتی و ارزش افزوده دریافت کنند. در نتیجه این معافیت، دولت تایلند که پیشنهادات توکن سرمایه گذاری به ارزش 3.71 میلیارد دلار (128 میلیارد بات) را در دو سال آینده پیش بینی می کند، گفت که انتظار دارد بیش از یک میلیارد دلار از درآمد مالیاتی خود را از دست بدهد.

به گفته سخنگوی دولت، Rachada Dhnadirek، چنین پیشنهادهای توکن سرمایه گذاری به روش های سنتی افزایش سرمایه شرکت های تایلندی مانند اوراق قرضه می افزاید، بنابراین تصمیم کابینه برای چشم پوشی از مالیات ها گرفته شد. موافقت دولت با معافیت مالیاتی درست بیش از یک سال پس از اعلام کاهش قوانین مالیاتی برای سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال صورت گرفت.

در آن زمان، وزیر دارایی این کشور، آرکوم ترمپیتایاپایسیث، گفت که این تغییر قوانین به ارتقا و توسعه صنعت ارزهای دیجیتال تایلند کمک می کند. طبق گزارش رویترز در مارس 2022، قوانین جدید «تجار را قادر می‌سازد تا ضررهای سالانه را در برابر مالیات‌های ناشی از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال جبران کنند». این گزارش می افزاید که قوانین همچنین «7 درصد مالیات بر ارزش افزوده را برای معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی های مجاز معاف می کند».

حفاظت از کاربران دارایی دیجیتال

قوانین جدید علاوه بر حفظ ثبات سیستم مالی کشور، ظاهراً به دنبال محافظت از کاربران دارایی دیجیتال نیز هستند. به عنوان مثال، Bitcoin.com News در اواخر ژانویه 2023 گزارش داد که نهادهایی که خدمات نگهداری رمزارز را ارائه می دهند اکنون ملزم به ایجاد مکانیسم هایی هستند که “نگهداری کارآمد دارایی ها و کلیدهای دیجیتال” را تضمین می کند.

پیش از این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند مقرراتی را صادر کرده بود که شرکت‌های رمزارز را موظف می‌کرد «مشتریان بالقوه را از خطرات سرمایه‌گذاری در تبلیغات خود مطلع کنند».

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.