دولت بریتانیا طرح راه‌اندازی NFT با رویال مینت را کنار می‌گذارد – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] دولت بریتانیا تایید کرده است که با طرحی برای راه اندازی یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) ادامه نمی دهد. نخست‌وزیر بریتانیا، ریشی سوناک، از ضرابخانه سلطنتی خواست تا در زمانی که سال گذشته به عنوان صدراعظم خزانه‌داری خدمت می‌کرد، به عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای تبدیل بریتانیا به مرکز جهانی فناوری و سرمایه‌گذاری

کد خبر : 340174
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
دولت بریتانیا طرح راه‌اندازی NFT با رویال مینت را کنار می‌گذارد – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

دولت بریتانیا تایید کرده است که با طرحی برای راه اندازی یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) ادامه نمی دهد. نخست‌وزیر بریتانیا، ریشی سوناک، از ضرابخانه سلطنتی خواست تا در زمانی که سال گذشته به عنوان صدراعظم خزانه‌داری خدمت می‌کرد، به عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای تبدیل بریتانیا به مرکز جهانی فناوری و سرمایه‌گذاری دارایی‌های رمزنگاری شده، «NFT برای بریتانیا» ایجاد کند.

بریتانیا طرح NFT را کنار گذاشت

هریت بالدوین، عضو پارلمان، رئیس کمیته منتخب خزانه داری مجلس عوام و عضو مجمع پارلمانی ناتو، از وزیر خزانه داری این کشور پرسید: «آیا این سیاست وزارت او باقی می ماند که ضرابخانه سلطنتی یک توکن غیر قابل تعویض صادر کند یا خیر». ضرابخانه سلطنتی که به طور کامل متعلق به خزانه داری اعلیحضرت است، ضرابخانه رسمی بریتانیا و سازنده سکه های بریتانیا است.

اندرو گریفیث، وزیر اقتصاد خزانه داری روز دوشنبه در پاسخ به سوال بالدوین گفت:

با مشورت وزارت خزانه داری HM، ضرابخانه سلطنتی در حال حاضر اقدام به راه اندازی یک توکن غیرقابل تعویض نمی کند، اما این پیشنهاد را تحت بررسی قرار می دهد.

ریشی سوناک، نخست وزیر کنونی، در آوریل سال گذشته زمانی که به عنوان وزیر خزانه خدمت می کرد، از ضرابخانه سلطنتی درخواست کرد که “NFT برای بریتانیا” ایجاد کند. این پروژه بخشی از جاه طلبی او برای تبدیل بریتانیا به یک “مرکز جهانی برای فناوری و سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال” بود.

بالدوین در مورد لغو پروژه NFT دولت گفت: «ما هنوز شواهد زیادی ندیده‌ایم که رای دهندگان ما باید پول خود را در این توکن‌های سوداگرانه بگذارند، مگر اینکه آماده باشند همه پول خود را از دست بدهند… پس شاید به همین دلیل است که ضرابخانه سلطنتی این تصمیم را در ارتباط با خزانه داری گرفته است.

تولیپ صدیق، عضو پارلمان از تصمیم برای کنار گذاشتن پروژه NFT استقبال کرد. او توضیح داد: «خوشحالم که ضرابخانه سلطنتی سرانجام محافظه‌کاران را منطقی کرده است، اما ما ماه‌ها از صدراعظم می‌خواهیم که این حقه رمزنگاری را کنار بگذارد.

این دولت دور از دسترس باید بر روی بحران هزینه های زندگی متمرکز شود، نه اتلاف وقت و پول مالیات دهندگان در یک پروژه بیهوده NFT و ترویج استیبل کوین های مخرب.

برچسب ها در این داستان

ارز دیجیتال بریتانیا، NFT بریتانیا، nft، NFT برای بریتانیا، ریشی سوناک، ضرابخانه سلطنتی، رویال ضرابخانه NFT، رمزنگاری دولتی بریتانیا، ارز رمزنگاری دولت بریتانیا، NFT دولت بریتانیا، NFT دولت بریتانیا، رویال ضرابخانه NFT

آیا فکر می‌کنید دولت بریتانیا باید به راه‌اندازی NFT برای بریتانیا ادامه دهد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.