دولت بریتانیا به دنبال پوند دیجیتال است در حالی که مدیران عامل بانک ها دسترسی به بیت کوین را محدود می کنند

[ad_1] بریتانیا همچنان تمایل خود را برای یک پوند دیجیتال نشان می دهد، درست همانطور که شرکت های آن تلاش می کنند دسترسی به بیت کوین را محدود کنند. بانک انگلستان و خزانه داری بریتانیا مقاله مشاوره ای را منتشر کرده اند که در آن موارد خود را برای ارز دیجیتال بانک مرکزی خرده فروشی

کد خبر : 317034
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲:۵۲
دولت بریتانیا به دنبال پوند دیجیتال است در حالی که مدیران عامل بانک ها دسترسی به بیت کوین را محدود می کنند

[ad_1]

بریتانیا همچنان تمایل خود را برای یک پوند دیجیتال نشان می دهد، درست همانطور که شرکت های آن تلاش می کنند دسترسی به بیت کوین را محدود کنند.

بانک انگلستان و خزانه داری بریتانیا مقاله مشاوره ای را منتشر کرده اند که در آن موارد خود را برای ارز دیجیتال بانک مرکزی خرده فروشی (CBDC) یا “پوند دیجیتال” تشریح می کند. این مقاله توسط گروه ویژه بانک-خزانه داری CBDC، که در آوریل 2021 تأسیس شد، بررسی شده است.

اگرچه این بانک هنوز در حال بررسی این است که آیا پوند دیجیتال را معرفی کند، اما معتقد است که کار مقدماتی موجه است. در صورت معرفی، پوند دیجیتال نوعی استرلینگ خواهد بود که توسط خانوارها و مشاغل برای پرداخت های روزانه خود استفاده می شود. بر اساس این اعلامیه، بانک انگلستان و خزانه داری بریتانیا با سهامداران در سراسر کشور تعامل خواهند کرد تا نظرات آنها را در مورد مدل پیشنهادی جویا شوند.

به طور همزمان، نقشه راهی که توسط فرماندار اندرو بیلی و صدراعظم جرمی هانت ارائه شد، هدف آنها را برای جلوگیری از فرار بانک ها شرح داد.

بر اساس گزارش تلگراف، این دو مقام گفته اند که مصرف کنندگان از احتکار پوندهای دیجیتال جدید صادر شده توسط بانک انگلستان جلوگیری می کنند. برای جلوگیری از خروج سریع و زیاد از بانک های سنتی، بریتانیایی ها محدود به انتقال چند هزار پوند دیجیتال به حساب های خود خواهند بود. به نظر می رسد ماهیت بدون اصطکاک پول دیجیتال به عنوان یک خطر بالقوه برای ثبات سیستم بانکداری سنتی تلقی می شود. مقاله مشاوره ای که قبلاً ذکر شد نشان داد که این محدودیت به طور بالقوه می تواند 10000 پوند باشد.

بر اساس گزارش‌ها، همزمان با وقوع این تحولات، مدیران عامل بانک‌ها در بریتانیا دسترسی مشتریان به ارزهای دیجیتال را به دلیل نگرانی‌ها در مورد تقلب و نوسانات مسدود می‌کنند. مدیران اجرایی در کمیته منتخب خزانه داری حاضر شدند تا درباره این موضوع بحث کنند.

آلیسون رز، مدیر عامل گروه NatWest، به کمیته گفت که این بانک به دلیل ثبات و نوسانات پلتفرم‌ها و خطر تقلب، «روی بسیار سختی» در مورد ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است. رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های فناوری به‌عنوان منبع اصلی تقلب ذکر شده‌اند، اما مدیران اجرایی نیز حمایت خود را از مقررات جدید پیشنهادی وزارت خزانه‌داری بریتانیا اعلام کردند.

همه این رویدادها نشان دهنده ظرفیت دولت بریتانیا با کمک شرکت های بزرگ است تا شهروندان خود را با مقررات سختگیرانه در مورد استفاده از پول هر یک از شهروندان خصوصی در اطاعت مالی قفل کنند. بریتانیا به برداشتن گام‌های بیشتر به سمت محدود کردن و محدودیت صنعت بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد، در حالی که سیستم CBDC را دنبال می‌کند که بدترین پیش‌بینی‌های آن فناوری را تحقق بخشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.