دولت بایدن «تزار رمزارز» می‌گوید وزارت دادگستری پلتفرم‌های مبادله دارایی‌های دیجیتال را هدف قرار خواهد داد – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] به گفته یون یانگ چوی، رئیس واحد رمزنگاری در وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ)، ایالات متحده تصمیم گرفته است که پلتفرم های دیجیتال را هدف قرار دهد، زیرا آنها کار را برای مجرمان و پولشویی ها آسان می کنند. چوی گفت که وزارت دادگستری امیدوار است اقدام علیه نهادهایی مانند صرافی‌های رمزنگاری «تاثیر چند

کد خبر : 359902
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
دولت بایدن «تزار رمزارز» می‌گوید وزارت دادگستری پلتفرم‌های مبادله دارایی‌های دیجیتال را هدف قرار خواهد داد – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

به گفته یون یانگ چوی، رئیس واحد رمزنگاری در وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ)، ایالات متحده تصمیم گرفته است که پلتفرم های دیجیتال را هدف قرار دهد، زیرا آنها کار را برای مجرمان و پولشویی ها آسان می کنند. چوی گفت که وزارت دادگستری امیدوار است اقدام علیه نهادهایی مانند صرافی‌های رمزنگاری «تاثیر چند برابری داشته باشد».

DOJ به میکسرها و لیوان های هدف

یون یانگ چوی، به اصطلاح تزار ارزهای دیجیتال، گفته است که وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) پلتفرم‌های مبادله دارایی دیجیتال و نهادهایی را که میکسرها و لیوان‌هایی را ارائه می‌کنند که برای مبهم کردن مسیر تراکنش‌ها استفاده می‌شوند، هدف قرار خواهد داد. به گفته چوی، که در سال 2022 مدیر تیم اجرایی در این وزارتخانه شد، وزارت دادگستری چنین شرکت‌هایی را هدف قرار می‌دهد زیرا این شرکت‌ها انتقال وجوه بدون شناسایی را برای پولشویان آسان می‌کنند.

چوی گفت، علاوه بر اینکه مجرمان را قادر می سازد از اعمال خود سود ببرند، امیدوار است که اقدامات انجام شده علیه پلتفرم های دیجیتال تأثیر گسترده تری داشته باشد. چویی گفته است:

اما علاوه بر آن، آنها به سایر بازیگران جنایتکار اجازه می‌دهند تا به راحتی از جنایات خود سود ببرند و از راه‌هایی که آشکارا برای ما مشکل‌ساز است، پول نقد کنند. و بنابراین ما امیدواریم که با تمرکز بر این نوع پلتفرم‌ها، تأثیر چند برابری داشته باشیم.

چوی با تمرکز بر پلتفرم‌های دیجیتال گفت که دپارتمان او همچنین به کسب‌وکارهایی که تحریم‌ها را پشت سر می‌گذارند و آن‌هایی که قوانین لازم برای شناسایی مشتری را رعایت نمی‌کنند، «پیام بازدارنده» ارسال می‌کند.

سرکوب رمزارز ایالات متحده

دولت ایالات متحده در دورانی که وی به عنوان تزار ارزهای دیجیتال دولت بایدن بود، پلتفرم‌ها و اینفلوئنسرهای کریپتو را سرکوب کرد. علاوه بر این، یک جریمه بی سابقه علیه کلاهبرداران ارز دیجیتال صادر شده است. موضع تندرو فزاینده دولت ایالات متحده در مورد کریپتو، به نوبه خود، نهادهای رمزنگاری مانند Coinbase را بر آن داشته است تا به کشورهایی با مقررات سختگیرانه تر نقل مکان کنند.

با این حال، علی‌رغم تهدید صرافی‌های رمزنگاری مبنی بر خروج از کشور، چوی پیشنهاد کرد که سرکوب برای جلوگیری از استفاده عناصر مجرم از رمزنگاری برای رسیدن به هدفشان ضروری است.

چوی گفت: «ما شاهد هستیم که مقیاس و دامنه دارایی‌های دیجیتالی که به روش‌های غیرقانونی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، به طور قابل توجهی در طول مثلاً چهار سال گذشته افزایش یافته است.

علاوه بر هدف قرار دادن صرافی‌های رمزنگاری، واحد رمزنگاری چوی در وزارت دادگستری آمریکا، کلاهبرداری‌های سرمایه‌گذاری را نیز هدف قرار می‌دهد. بر اساس این گزارش، تنها در ماه آوریل، این وزارت دارایی های رمزنگاری شده به ارزش بیش از 112 میلیون دلار را که به گفته وی مرتبط با چنین کلاهبرداری هایی است، توقیف کرد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.