دولت بایدن با ماسک، بارا جلسه صنعت خودروهای برقی برگزار کرد

[ad_1] دولت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «توافق گسترده‌ای وجود داشت که ایستگاه‌های شارژ و وسایل نقلیه باید با هم کار کنند و تجربه‌ای یکپارچه برای کاربر فراهم کنند، صرف نظر از اینکه با چه خودرویی رانندگی می‌کنید یا از کجا شارژ می‌کنید.» ماسک اغلب با کاخ سفید مخالف بوده است و اغلب توئیت‌های خشن را

کد خبر : 189372
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
دولت بایدن با ماسک، بارا جلسه صنعت خودروهای برقی برگزار کرد

[ad_1]

دولت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «توافق گسترده‌ای وجود داشت که ایستگاه‌های شارژ و وسایل نقلیه باید با هم کار کنند و تجربه‌ای یکپارچه برای کاربر فراهم کنند، صرف نظر از اینکه با چه خودرویی رانندگی می‌کنید یا از کجا شارژ می‌کنید.»

ماسک اغلب با کاخ سفید مخالف بوده است و اغلب توئیت‌های خشن را خطاب به رئیس جمهور جو بایدن منتشر می‌کند. در ماه فوریه، پس از اینکه ماسک بارها از نادیده گرفته شدنش شکایت کرد، بایدن به طور علنی به نقش تسلا در تولید خودروهای الکتریکی آمریکا اذعان کرد.

کنگره سال گذشته 7.5 میلیارد دلار بودجه دولتی برای ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی تصویب کرد، اما قوانین برای مشوق‌های مالیاتی جدید برای خرید و ساخت خودروهای برقی متوقف شده است.

جیم فارلی، مدیرعامل فورد موتور، کارلوس تاوارس، مدیر عامل شرکت کرایسلر، استیلانتیس، مدیرعامل Lucid، پیتر راولینسون و رئیس نیسان آمریکا جرمی پاپین، از جمله دیگر رهبران خودرو بودند که در جلسه روز چهارشنبه شرکت کردند، که در مورد بودجه ایالات متحده برای ایجاد یک شبکه ملی با 500000 شارژر صحبت شد. “

همچنین پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل، جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی، جینا مک کارتی مشاور ملی آب و هوا و میچ لندریو هماهنگ کننده زیرساخت نیز در این مراسم حضور داشتند.

مدیرانی از هیوندای موتور آمریکا، سوبارو آمریکا، مزدا آمریکای شمالی، تویوتا موتور آمریکای شمالی مرسدس بنز آمریکا و کیا موتورز آمریکا نیز شرکت کردند.

هفته گذشته، خودروسازان از مقررات جدید سختگیرانه تر انتشار آلاینده های خودرو توسط آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) در یک چالش دادگاه که توسط برخی ایالت ها و گروه های اتانول مطرح شد، حمایت کردند.

اتحاد برای نوآوری خودرو، که نماینده تقریباً تمام خودروسازان بزرگ است، گفت که قانون EPA «صنعت را به چالش می‌کشد» اما می‌خواهد اطمینان حاصل کند که «مقررات نظارتی حیاتی برای حمایت از فناوری خودروهای الکتریکی حفظ می‌شود».

تولیدکنندگان ذرت، یک شرکت تابعه Valero Energy و سایر تولیدکنندگان اتانول گفتند که قوانین جدید EPA در مورد بازنگری الزامات انتشار تا سال 2026 “به طور موثر تولید و فروش خودروهای الکتریکی را به جای خودروهایی که با موتورهای احتراق داخلی کار می کنند، الزامی می کند.”

(گزارش توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط ژاکلین وانگ و بردلی پرت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.