دولت ایالات متحده همچنان یکی از دارندگان برتر بیت کوین با ارزش ذخیره شده 5.6 میلیارد دلاری – بیت کوین نیوز

[ad_1] تا 25 مارس 2023، دولت ایالات متحده 205515 بیت کوین به ارزش 5.6 میلیارد دلار را در اختیار داشت که طبق آمار فعلی تقریباً 1.06٪ از عرضه در گردش است. حافظه پنهان بیت کوین نتیجه سه ردگیری است که در سال 2020 آغاز شد. داده های زنجیره ای گلاسنود نشان می دهد که در

کد خبر : 338674
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
دولت ایالات متحده همچنان یکی از دارندگان برتر بیت کوین با ارزش ذخیره شده 5.6 میلیارد دلاری – بیت کوین نیوز

[ad_1]

تا 25 مارس 2023، دولت ایالات متحده 205515 بیت کوین به ارزش 5.6 میلیارد دلار را در اختیار داشت که طبق آمار فعلی تقریباً 1.06٪ از عرضه در گردش است. حافظه پنهان بیت کوین نتیجه سه ردگیری است که در سال 2020 آغاز شد. داده های زنجیره ای گلاسنود نشان می دهد که در 9 مارس، حدود 9860 بیت کوین به ارزش تقریبی 269 میلیون دلار به یک آدرس Coinbase ارسال شد.

Uncle Sam’s Crypto Stash: چگونه دولت ایالات متحده به یک دارنده برتر بیت کوین تبدیل شد

دولت آمریکا در حال حاضر 205515 بیت کوین به ارزش 5.66 میلیارد دلار بر اساس نرخ ارز امروزی در اختیار دارد. بیت‌کوین‌ها در سه مورد، از جمله توقیف بیت‌کوین جاده ابریشم در نوامبر ۲۰۲۰، مصادره هک بیت‌فینکس در سال ۲۰۲۲ و ضبط بیت‌کوین‌ها از جیمز ژونگ در سال گذشته، مصادره شدند. از مجموع، 69,369 BTC از “Individual X” ضبط شد، 94,643 BTC از ایلیا لیختنشتاین و همسرش Heather Morgan و 51,326 BTC از ژونگ در نوامبر 2022 ضبط شد.

با توجه به الف گزارش از Glassnode در 9 مارس 2023، برخی از این بیت‌کوین‌ها جابه‌جا شدند و مجموع بیت‌کوین‌ها را از 215338 به 205515 بیت‌کوین کاهش دادند. «تقریبا [40,000 bitcoins] از کیف پول های مرتبط با توقیفات مجری قانون دولت ایالات متحده در حال حرکت هستند. به نظر می رسد که اکثر این موارد نقل و انتقالات داخلی (تاکنون) باشد. با این حال، حدود 9861 [bitcoin] ضبط شده از هکر جاده ابریشم به خوشه Coinbase ما ارسال شده است.

اسکرین شات از Glassnode در 9 مارس 2023.

تخمین کنونی 205515 بیت کوین (BTC) از مجموعه معیارهای Dune Analytics ایجاد شده توسط 21Shares، ارائه‌دهنده محصول قابل معامله در بورس است. این داده ها نشانی ها و تاریخچه تراکنش های دولت ایالات متحده را نشان می دهد. از حافظه پنهان کنونی توقیف شده BTC، 44٪ از مصادره Bitfinex، 32.2٪ از “Individual X” و 23.8٪ از توقیف Zhong است. علاوه بر این، دولت ایالات متحده ممکن است بیت کوین های بیشتری نسبت به آنچه در مجموعه داده های 21Shares محاسبه شده است، داشته باشد. خلاصه اشاره می کند که 205515 بیت کوین “یک تخمین کران پایین تر” است که صرفا بر اساس “اطلاعات در دسترس عموم” است.

205515 بیت کوین توقیف شده توسط دولت ایالات متحده در مقایسه با سایر دارندگان بزرگ ذخیره قابل توجهی است. اگرچه کوچکتر از حافظه نهان 643572 بیت کوین Grayscale است، اما از ذخیره 132500 بیت کوین Microstrategy پیشی می گیرد. علاوه بر این، در مقایسه با نهنگ‌های موجود در فهرست آدرس‌های غنی از بیت‌کوین، دومین آدرس بزرگ (در صورت ادغام) خواهد بود، پس از کیف پول سرد بیت‌کوین بایننس که در زمان نگارش 248597 بیت‌کوین در اختیار دارد.

ذخیره بیت کوین دولت فدرال نیز از حدود 140000 بیت کوین موجود در کش Mt Gox بزرگتر است. این اولین باری نیست که دولت ایالات متحده یک صاحب برتر است. اداره تحقیقات فدرال (FBI) پس از تصرف بازار اصلی جاده ابریشم، دومین دارنده بزرگ BTC بود. با این حال، ذخایر دولت در آن زمان پس از برگزاری حراج بیت کوین توسط مارشال های ایالات متحده برای فروش دارایی های رمزنگاری شده در سال 2014 تمام شد.

برچسب ها در این داستان

بایننس، بیت‌فینکس، بیت‌فینکس، بلاک چین، بیت‌کوین، دارایی‌های بیت‌فینکس، کوین‌بیس، مصادره‌شده، رمزارز، دارایی‌های رمزنگاری شده، بازار کریپتو، کیف پول کریپتو، ارز دیجیتال، غیرمتمرکز، ارز دیجیتال، صرافی‌ها، FBI، مصادره، بیت‌کوین دولتی، بیت‌کوین دولتی، مالکیت دولتی ، مقیاس خاکستری، جیمز ژونگ، مجری قانون، میکرواستراتژی، Mt Gox، داده های زنجیره ای، ضبط شده، جاده ابریشم، هکر جاده ابریشم، ذخیره بیت کوین، دولت ایالات متحده، ارز مجازی، نهنگ ها

نظر شما در مورد ذخیره بیت کوین فعلی دولت ایالات متحده چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.