دولت ایالات متحده قوانین گزارش مالیاتی را برای کارگزاران ارزهای دیجیتال به تاخیر می اندازد – اخبار بیت کوین مالیات

[ad_1] اجرای الزامی برای کارگزاران برای گزارش سود حاصل از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده و IRS به تعویق افتاده است. قوانین مالیاتی جدید که در لایحه زیرساختی 1 تریلیون دلاری تصویب شده توسط کنگره ایالات متحده در سال 2021 گنجانده شده بود، قرار بود در سال 2023 اعمال شود.

کد خبر : 297823
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
دولت ایالات متحده قوانین گزارش مالیاتی را برای کارگزاران ارزهای دیجیتال به تاخیر می اندازد – اخبار بیت کوین مالیات

[ad_1]

اجرای الزامی برای کارگزاران برای گزارش سود حاصل از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده و IRS به تعویق افتاده است. قوانین مالیاتی جدید که در لایحه زیرساختی 1 تریلیون دلاری تصویب شده توسط کنگره ایالات متحده در سال 2021 گنجانده شده بود، قرار بود در سال 2023 اعمال شود.

به کارگزاران کریپتو گفته شد که تا زمان صدور مقررات نهایی از قوانین موجود پیروی کنند

وزارت خزانه داری ایالات متحده و خدمات درآمد داخلی (IRS) تعهد کارگزاران دارایی دیجیتال برای شروع ردیابی و گزارش درآمد حاصل از تراکنش های مشتریان را به تاخیر می اندازند. مقررات مربوطه با قانون سرمایه گذاری زیرساخت و مشاغل، که در اواخر سال 2021 به تصویب قانون رسید، ارائه شد و قرار بود در 1 ژانویه 2023 لازم الاجرا شود.

هدف اصلی این الزام، تحمیل مقرراتی که در حال حاضر برای کارگزاران اوراق بهادار اعمال می‌شود، بر بخش کریپتوها، افزایش درآمدهای مالیاتی حاصل از معاملات سکه از طریق افشای سود حاصل از چنین عملیات‌هایی در قالب 1099 بود.

با این حال، قوانین بیشتری برای اجرای قانون مورد نیاز است، از جمله تعریف دامنه اصطلاح “کارگزار” – منتقدان اشاره کرده اند که در حال حاضر بسیار گسترده است و نهادهایی مانند ماینرهایی را که ممکن است نتوانند با مقررات مطابقت داشته باشند را پوشش می دهد.

روز جمعه، وزارت خزانه داری و IRS راهنمایی های انتقالی در این مورد ارائه کردند. در این اطلاعیه آمده است که تا زمانی که مقررات نهایی تصویب نشود، انتظار نمی رود کارگزاران رمزارز اطلاعات بیشتری را در رابطه با واگذاری دارایی های دیجیتال گزارش کنند و خاطرنشان کرد:

کارگزاران همچنان ملزم به رعایت قوانین و مقررات موجود هستند.

مقامات همچنین تأکید کردند که این دستورالعمل فقط در مورد اظهارنامه های ثبت شده توسط کارگزاران اعمال می شود در حالی که مالیات دهندگان هنوز باید هرگونه درآمد دریافتی از تراکنش های مربوط به ارزهای دیجیتال را گزارش کنند. در این اطلاعیه توضیح داده شده است: «آنها همچنین باید به سؤال دارایی دیجیتال در صفحه 1 فرم 1040PDF یا فرم 1040-SRPDF پاسخ دهند.

در اطلاعیه دیگری که در 23 دسامبر منتشر شد، IRS همچنین گفت که قوانین جدیدی را به تعویق می‌اندازد که سازمان‌های تسویه حساب شخص ثالث، مانند Paypal، Venmo، Cash App و سایر کیف‌پول‌های دیجیتال را ملزم می‌کند تا تراکنش‌های بیش از 600 دلار را تا سال مالیاتی بعدی گزارش کنند.

حداقل آستانه جدید، کاهش یافته از آستانه قبلی که بیش از 200 تراکنش در سال بود، با طرح نجات آمریکا در سال 2021 تصویب شد. در ابتدا قرار بود این آستانه برای تراکنش‌هایی اعمال شود که در سال تقویمی 2022 رخ داده است، که اکنون به عنوان یک “در نظر گرفته می‌شود. دوره گذار.”

برچسب ها در این داستان

کارگزاران، کریپتو، دارایی‌های رمزنگاری، کارگزاران رمزنگاری، تراکنش‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، تاخیر، تأخیر، دارایی‌های دیجیتال، IRS، پی پال، گزارش، الزامات، الزامات، مالیات، قوانین مالیاتی، مالیات، مالیات‌دهندگان، آستانه، تراکنش‌ها، خزانه‌داری، وزارت، ایالات متحده، ایالات متحده، Venmo، کیف پول

نظر شما در مورد تأخیر قوانین مالیاتی اعلام شده توسط مقامات ایالات متحده چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.