دولت ایالات متحده سهام Robinhood مرتبط با موسس FTX سام بنکمن-فرید – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) در حال توقیف سهام Robinhood به ارزش حدود 460 میلیون دلار است که به مدیر عامل سابق FTX Sam Bankman-Fried (SBF) مرتبط است. یک وکیل وزارت دادگستری به قاضی ناظر بر پرونده ورشکستگی FTX گفت: “ما معتقدیم که این دارایی ها متعلق به اموال ورشکستگی نیستند یا در موارد

کد خبر : 302829
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
دولت ایالات متحده سهام Robinhood مرتبط با موسس FTX سام بنکمن-فرید – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) در حال توقیف سهام Robinhood به ارزش حدود 460 میلیون دلار است که به مدیر عامل سابق FTX Sam Bankman-Fried (SBF) مرتبط است. یک وکیل وزارت دادگستری به قاضی ناظر بر پرونده ورشکستگی FTX گفت: “ما معتقدیم که این دارایی ها متعلق به اموال ورشکستگی نیستند یا در موارد استثنایی … قانون ورشکستگی قرار می گیرند.”

DOJ توقیف سهام Robinhood مرتبط با FTX

ست شاپیرو، وکیل دادگستری، گفت که دولت ایالات متحده در حال توقیف 56 میلیون سهم از شرکت رابینهود مارکتز (نزدک: HOOD) به ارزش حدود 460 میلیون دلار است که با سام بنکمن-فرید (SBF) موسس FTX مرتبط است. با وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) در جلسه دادگاه ورشکستگی FTX در روز چهارشنبه در دلاور.

شاپیرو به قاضی جان دورسی، که بر پرونده ورشکستگی FTX نظارت دارد، گفت:

ما معتقدیم که این دارایی‌ها دارایی دارایی دارایی ورشکستگی نیستند یا در موارد استثنایی … قانون ورشکستگی قرار می‌گیرند.

بر اساس تشکیل پرونده Robinhood در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در ماه می سال گذشته، Emergent Fidelity Technologies 7.6 درصد از سهام Robinhood را در اختیار گرفت و Bankman-Fried تنها مدیر و مالک اکثریت آن بود.

پس از تشکیل پرونده ورشکستگی FTX، مالکیت سهام Robinhood توسط مدیریت جدید FTX، Bankman-Fried، یک طلبکار FTX، و وام دهنده رمزنگاری Blockfi که در نوامبر سال گذشته نیز اعلام ورشکستگی کرد، مورد مناقشه قرار گرفت.

با توجه به ادعای چندین طرف در مورد سهام رابینهود، مدیریت جدید FTX درخواستی را به دادگاه ورشکستگی دلاور ارائه کرده است تا دارایی ها را مسدود کند تا زمانی که دادگاه «مسائل را به روشی حل و فصل کند که برای همه طلبکاران بدهکاران منصفانه باشد. ”

جیمز بروملی، وکیل FTX، در جلسه روز چهارشنبه گفت: «سوال در مورد مالکیت آن سهام رابینهود قبل از توقیف یک سؤال باز بود.» او افزود:

ما مطمئناً معتقدیم که در رابطه با این دارایی ها حقوقی داریم… ما در حال حاضر با دولت ایالات متحده و مقامات مجری قانون در انجام این اقدامات همسو هستیم.

بروملی تاکید کرد که سهام رابینهود که توسط دادستان های فدرال توقیف شده است از حساب هایی است که در حال حاضر تحت کنترل مستقیم FTX ورشکسته نیستند.

وزارت دادگستری و چندین تنظیم کننده ایالات متحده، از جمله SEC، بانکمن-فرید را به چندین فقره کلاهبرداری متهم کرده اند. با این حال، مدیر عامل سابق FTX نسبت به همه اتهامات خود بیگناه است.

نظر شما در مورد توقیف سهام Robinhood مرتبط با FTX و Sam Bankman-Fried توسط وزارت دادگستری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.