دولت اوکراین مجموعه NFT «موزه جنگ» را راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] دولت اوکراین مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض «موزه جنگ» (NFT) را راه‌اندازی کرده است. طبق وب‌سایت موزه راه‌اندازی شده توسط دولت، تمام درآمدهای فروش مستقیماً به کیف‌پول‌های رسمی وزارت تحول دیجیتال اوکراین برای حمایت از ارتش و غیرنظامیان می‌رود. مجموعه NFT دولت اوکراین دولت اوکراین یک مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) به نام «تاریخ متا:

کد خبر : 183967
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
دولت اوکراین مجموعه NFT «موزه جنگ» را راه اندازی کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

دولت اوکراین مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض «موزه جنگ» (NFT) را راه‌اندازی کرده است. طبق وب‌سایت موزه راه‌اندازی شده توسط دولت، تمام درآمدهای فروش مستقیماً به کیف‌پول‌های رسمی وزارت تحول دیجیتال اوکراین برای حمایت از ارتش و غیرنظامیان می‌رود.

مجموعه NFT دولت اوکراین

دولت اوکراین یک مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) به نام «تاریخ متا: موزه جنگ» راه اندازی کرده است تا برای مبارزه با روسیه کمک مالی کند.

میخایلو فدوروف، معاون نخست وزیر اوکراین و وزیر تحول دیجیتال این کشور، روز جمعه در توییتی از راه اندازی مجموعه NFT خبر داد.

دولت اوکراین مجموعه NFT «موزه جنگ» را راه اندازی کرد

وب سایت آن توضیح می دهد که ماموریت پروژه موزه جنگ NFT “حفظ خاطره وقایع واقعی آن زمان، انتشار اطلاعات واقعی در بین جامعه دیجیتال در جهان و جمع آوری کمک های مالی برای حمایت از اوکراین است.”

وب‌سایت مجموعه NFT جزئیات بیشتری را ارائه می‌کند که این مجموعه ارائه می‌کند «کرونولوژی از رویدادهای تاریخ اوکراین در دوران مدرن، که به شکل سنگی… NFTها حقایقی هستند که با بازتاب‌های شخصی همراه هستند».

Fair.xyz وب سایت مجموعه را برای دولت اوکراین ساخت و اولین فروش را که برای چهارشنبه آینده برنامه ریزی شده است، جمع آوری کرد. انتظار می رود فروش بین 2 تا 3 میلیون دلار افزایش یابد. فوربس گزارش داد که دارای 5000 تا 7000 NFT با قیمت حدود 450 دلار خواهد بود و افزود که آنها از طریق بلاک چین اتریوم فروخته خواهند شد.

حساب رسمی توییتر برای مجموعه NFT توضیح داد: «خط جنگی ما شامل همه رویدادهای مهم جنگ است… همه NFT ها به ترتیب زمانی فروخته خواهند شد. محتوای آن‌ها تا زمانی که NFT فروخته نشود، پنهان می‌شود.» می افزاید:

خرید شما از Meta History: Museum of War یک معامله 100% خوب و مطمئن است زیرا ما از یک قرارداد قرارداد هوشمند استفاده می کنیم که مستقیماً برای حمایت از اوکراین پول به کیف پول های وزارت تحول دیجیتال ارسال می کند.

اول فدوروف اعلام کرد برنامه دولت اوکراین برای راه اندازی NFT ها برای حمایت از نیروهای مسلح اوکراین در 3 مارس پس از لغو برنامه ریزی شده توسط دولت یک پرتاب توکن هوایی.

در 14 مارس، دولت اوکراین یک وب سایت رسمی برای جمع آوری کمک های مالی در ارزهای دیجیتال راه اندازی کرد. رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی متعاقبا قانون دارایی های مجازی را برای تنظیم بازار کریپتو در اوکراین امضا کرد.

نظر شما در مورد راه اندازی پروژه NFT موزه جنگ توسط دولت اوکراین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.