دولت استرالیا 10 میلیارد دلار بودجه برای کاهش هزینه های زندگی اختصاص می دهد

[ad_1] اشتراک گذاری: دولت چپ میانه کارگر استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد که 14.6 میلیارد دلار استرالیا (9.84 میلیارد دلار) را طی چهار سال در بودجه فدرال برای کمک به هزینه های زندگی برای خانواده ها و مشاغل گنجانده است، که قول داده است تورم را تحریک نخواهد کرد. این خبر همچنین به

کد خبر : 356510
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۱۴
دولت استرالیا 10 میلیارد دلار بودجه برای کاهش هزینه های زندگی اختصاص می دهد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

دولت چپ میانه کارگر استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد که 14.6 میلیارد دلار استرالیا (9.84 میلیارد دلار) را طی چهار سال در بودجه فدرال برای کمک به هزینه های زندگی برای خانواده ها و مشاغل گنجانده است، که قول داده است تورم را تحریک نخواهد کرد.

این خبر همچنین به هشدار روز جمعه بانک مرکزی استرالیا (RBA) اشاره می کند که با توجه به رشد پایین بهره وری، افزایش قیمت انرژی و افزایش اجاره بها، خطرات تورم در حال افزایش است.

جیم چالمرز، خزانه‌دار، در حالی که نکات مربوط به بودجه فدرال روز سه‌شنبه را بیان می‌کرد، گفت: «مرکز بودجه… کاهش هزینه‌های زندگی است که به تورم اضافه نمی‌کند».

این سیاستگذار همچنین اضافه می کند که مردم زیر تلمبه هستند. ما این بودجه را با دقت کالیبره و طراحی کرده‌ایم تا به جای اینکه به آن بیافزاید، از هزینه‌های زندگی کم کند.

توضیحات بیشتر

چالمرز مکرراً اعلام کرده بود که بودجه‌اش در هزینه‌ها محدود می‌شود تا بر فشارهای تورمی افزوده نشود، و در عین حال، پس از اینکه بانک مرکزی استرالیا (RBA) هفته گذشته بازارها را با افزایش نرخ مبهوت کرد و انتظارات معامله‌گران را برای طولانی‌مدت به چالش کشید، تا حدودی تسکین خواهد یافت. مکث

آخرین اقدامات امدادی پس از آن صورت گرفت که دولت 11.3 میلیارد دلار استرالیا برای افزایش دستمزد کارکنان مراقبت سالمند در طی چهار سال کنار گذاشت، در حالی که 5 درصد مالیات بر تنباکو و 2.4 میلیارد دلار استرالیا مالیات بیشتر بر تولیدکنندگان نفت و گاز اعلام کرد.

انتظار می رود که کسری بودجه استرالیا به شدت کاهش یابد، انتظار می رود که بودجه نشان دهد، زیرا خزانه آن با درآمدهای مالیاتی ناشی از صادرات کالا بزرگ می شود، اما با توجه به چالش های مالی، چشم انداز هوشیارانه خواهد بود.

همچنین بخوانید: AUD/USD قصد دارد از 0.6750 عبور کند زیرا فدرال رزرو با وجود بازار کار قوی ایالات متحده، نرخ های پیاده روی را متوقف می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.