دولت استرالیا اولین گام ها را برای تنظیم مقررات رمزنگاری و بیت کوین منتشر می کند

[ad_1] اولین مراحل یک طرح چند مرحله ای برای تنظیم صنعت ارزهای دیجیتال در استرالیا منتشر شد. دولت استرالیا اولین گام از آنچه را رویکرد چند مرحله ای برای مقابله با مقررات ارزهای دیجیتال می نامد اعلام کرده است. بر اساس این اطلاعیه، «رویکرد چند مرحله‌ای دارای سه عنصر است: تقویت اجرا، تقویت حمایت از

کد خبر : 315311
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۲۱
دولت استرالیا اولین گام ها را برای تنظیم مقررات رمزنگاری و بیت کوین منتشر می کند

[ad_1]

اولین مراحل یک طرح چند مرحله ای برای تنظیم صنعت ارزهای دیجیتال در استرالیا منتشر شد.

دولت استرالیا اولین گام از آنچه را رویکرد چند مرحله ای برای مقابله با مقررات ارزهای دیجیتال می نامد اعلام کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، «رویکرد چند مرحله‌ای دارای سه عنصر است: تقویت اجرا، تقویت حمایت از مصرف‌کننده. و ایجاد چارچوبی برای اصلاحات.»

گام اول با افزایش اندازه تیم ارزهای دیجیتال و افزایش اقدامات اجرایی توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) آغاز می شود. این اقدامات اجرایی شرح داده شده شامل اقدام قانونی در زمانی که ارزهای دیجیتال بدون مجوزهای مالی مناسب به بازار عرضه می شوند، می شود. علاوه بر این، گزارش توضیح می‌دهد که توجه ویژه‌ای به اطمینان از افشای صحیح ریسک‌ها برای مصرف‌کنندگان می‌شود.

این مراحل برای افزایش تلاش‌ها برای هدف قرار دادن کلاهبرداری‌ها، به‌ویژه آنهایی که مربوط به ارزهای دیجیتال هستند، در نظر گرفته شده است.

در این گزارش آمده است: «مرکز ملی مبارزه با کلاهبرداری دولت، واقع در کمیسیون رقابت و مصرف‌کننده استرالیا (ACCC)، اشتراک‌گذاری بی‌درنگ داده‌ها و پیشگیری هماهنگ و اختلال در کلاهبرداری‌ها را تسهیل خواهد کرد. بخش عمده ای از عملیات

علاوه بر گام‌هایی که امروز اعلام شد، دولت یک مقاله مشاوره نقشه‌برداری رمزی را معرفی کرد که به «کدام عناصر اکوسیستم کریپتو به اندازه کافی تنظیم شده است و نیاز به توجه بیشتری دارد». این مقاله به طور خاص بیت کوین را مورد خطاب قرار می دهد و آن را به عنوان یک شبکه ارز دیجیتال با هدف عملکرد به عنوان یک «ساختار پرداخت همتا به همتا»، به عنوان «شکل جدید ارز» توصیف می کند. علاوه بر این، موارد استفاده از بیت کوین، از جمله استفاده از آن به عنوان ذخیره ارزش، و به عنوان وسیله مبادله، «به ویژه در بازارهای نوظهور» نشان داده شده است.

رویکرد چند مرحله‌ای دولت استرالیا برای مقررات ارزهای دیجیتال برای محافظت از مصرف‌کنندگان طراحی شده است و در عین حال نظارت و شفافیت نظارتی را نیز ارائه می‌کند، اما باید دید که آیا این محیط نظارتی رشد و نوآوری را متوقف می‌کند یا هدف مورد نظر خود را محقق می‌کند و در عین حال مانع رشد می‌شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.