دولت استرالیا از Optus به دلیل نقض امنیت سایبری انتقاد می کند

[ad_1] کلر اونیل وزیر امور داخله در یک کنفرانس خبری تلویزیونی از ملبورن گفت: “ما نباید در موقعیتی باشیم که در آن هستیم، اما Optus ما را به اینجا رسانده است.” اکنون بسیار مهم است که استرالیایی ها تا آنجا که می توانند اقدامات احتیاطی را برای محافظت از خود در برابر جرایم مالی انجام

کد خبر : 262172
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
دولت استرالیا از Optus به دلیل نقض امنیت سایبری انتقاد می کند

[ad_1]

کلر اونیل وزیر امور داخله در یک کنفرانس خبری تلویزیونی از ملبورن گفت: “ما نباید در موقعیتی باشیم که در آن هستیم، اما Optus ما را به اینجا رسانده است.” اکنون بسیار مهم است که استرالیایی ها تا آنجا که می توانند اقدامات احتیاطی را برای محافظت از خود در برابر جرایم مالی انجام دهند.

Optus هیچ اظهارنظر فوری در مورد اظهارات دولت نداشت.

این شرکت روز شنبه یک صفحه تمام عذرخواهی در روزنامه های مهم استرالیایی به دلیل نقض “ویرانگر” که برای اولین بار در 22 سپتامبر گزارش کرد. یک فرد ناشناس بعداً در فضای مجازی پست کرد که آنها اطلاعات شخصی 10000 مشتری Optus را منتشر کرده اند و به این کار ادامه خواهند داد. روزانه تا زمانی که یک میلیون دلار دریافت کردند.

اونیل گفت که عملیات پلیس استرالیا برای یافتن فرد یا افرادی که در پشت رخنه در Optus هستند “به خوبی پیش می رود” و افزود که پلیس این هفته به روز رسانی را ارائه خواهد کرد.

با این حال او گفت که Optus باید تلاش های خود را برای تماس، نه فقط ایمیل، با افرادی که اطلاعات هویتی آنها به صورت آنلاین منتشر شده است افزایش دهد تا به آنها اطلاع دهد که در معرض خطر هستند.

اونیل با بیان اینکه اکنون “زمانی برای هوشیاری واقعی برای استرالیایی ها” است، از کسانی که به آنها اطلاع داده شده است، خواست پاسپورت یا سایر کارت های شناسایی خود را لغو کنند و اسناد شناسایی جدید را در اسرع وقت دریافت کنند.

بیل شورتن، وزیر خدمات دولتی، گفت که Optus پنج روز پس از درخواست، اطلاعاتی را در مورد مشتریانی که کارت های مراقبت بهداشتی Medicare یا سایر اطلاعات خدمات اجتماعی خود را برای اهداف شناسایی برای حساب های Optus ارائه کرده بودند، به دولت تحویل نداده است.

او در کنفرانس مطبوعاتی مشترک به خبرنگاران گفت: «ما از Optus می‌خواهیم درک کند که این نقض برای 10 میلیون استرالیایی مشکلات سیستمی از نظر هویت شخصی آنها ایجاد کرده است.

شورتن گفت: “ما می دانیم که Optus در تلاش است تا آنچه را که می تواند انجام دهد، اما با گفتن این موضوع، کافی نیست.” اکنون موضوع حفاظت از حریم خصوصی استرالیایی ها در برابر جنایتکاران است.

اونیل گفت استرالیا باید قوانین امنیت سایبری خود را اصلاح کند تا به دولت قدرت بیشتری برای پاسخگویی به حوادث اضطراری امنیت سایبری بدهد.

(گزارش توسط سونالی پل؛ ویرایش توسط ویلیام مالارد)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.