دولت از تلاش ها برای کاهش ضایعات مواد غذایی و افزایش پایداری حمایت می کند

[ad_1] 17 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کانادایی ها در نوآوری کشاورزی و پایداری زیست محیطی پیشگام هستند. سرمایه گذاری در تحقیق، توسعه و نوآوری برای کمک به بخش کشاورزی کانادا در حفظ و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست بسیار مهم است. امروز، محترم ماری

کد خبر : 167719
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۲۵
دولت از تلاش ها برای کاهش ضایعات مواد غذایی و افزایش پایداری حمایت می کند

[ad_1]

17 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کانادایی ها در نوآوری کشاورزی و پایداری زیست محیطی پیشگام هستند. سرمایه گذاری در تحقیق، توسعه و نوآوری برای کمک به بخش کشاورزی کانادا در حفظ و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست بسیار مهم است.

امروز، محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، تا سقف 1545000 دلار بودجه برای Outcast Foods Inc. برای گسترش فعالیت های خود در زمینه کاهش ضایعات غذایی که میوه ها و سبزیجات مازاد و غیرقابل فروش را از تولیدکنندگان، پردازشگرها و خرده فروشان افزایش می دهد، اعلام کرد. پودرهای گیاهی خشک و مواد غذایی جامد.

بیش از نیمی از مواد غذایی کانادا سالانه هدر می رود و نزدیک به 50 میلیارد دلار از این مواد غذایی قابل اجتناب است. با تشویق راه حل های بیشتر برای ضایعات مواد غذایی در جامعه کانادا، می توانیم در دسترس بودن مواد غذایی را افزایش دهیم، در هزینه مصرف کنندگان و مشاغل صرفه جویی کنیم و سیستم های غذایی خود را تقویت کنیم و در عین حال انتشار گازهای گلخانه ای را نیز کاهش دهیم.

بودجه اعلام شده امروز به حمایت از توسعه کارخانه نمایش آنها در دارتموث، نوا اسکوشیا و راه اندازی یک مرکز جدید در مقیاس کامل در برلینگتون، انتاریو کمک می کند. پیش بینی می شود که این دو کارخانه با هم تا سال 2024 تا 35800000 تن ضایعات میوه و سبزیجات را به بیش از 4100000 میلیون پوند مواد گیاهی پودری در سال پردازش کنند که نرخ تبدیل آن تقریباً 12 درصد است. مواد گیاهی ایجاد شده در این مراکز به عنوان محصولات بهداشتی مارک دار و همچنین مواد غذایی و نوشیدنی خام که دارای مواد مغذی، ویتامین ها، فیتوکمیکال ها و طعم های طبیعی هستند، فروخته می شوند.

این اعلامیه بخشی از تلاش‌های دولت فدرال برای تقویت سیستم غذایی کانادا در هر مرحله است – از تولید و فرآوری پایدار مواد غذایی گرفته تا زیرساخت‌های قوی مواد غذایی محلی و ضایعات کمتر مواد غذایی. سرمایه گذاری در نوآوری و فناوری به حفظ حیات این بخش برای نسل های آینده کمک می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.