دولت ابتکارات جدیدی را برای کمک به زنان تازه وارد نژادپرست در موفقیت در کانادا اعلام می کند

[ad_1] 11 آگوست 2021 – اتاوا ، ON –دولت کانادا متعهد است به همه زنان و دختران در کانادا کمک کند تا از تمام توان خود استفاده کنند. بخش مرکزی این امر پرداختن و غلبه بر موانع منحصر به فردی است که گاهی اوقات می تواند بر سر راه آنها قرار گیرد. این موانع می

کد خبر : 91299
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۲۴
دولت ابتکارات جدیدی را برای کمک به زنان تازه وارد نژادپرست در موفقیت در کانادا اعلام می کند

[ad_1]

11 آگوست 2021 – اتاوا ، ON –دولت کانادا متعهد است به همه زنان و دختران در کانادا کمک کند تا از تمام توان خود استفاده کنند. بخش مرکزی این امر پرداختن و غلبه بر موانع منحصر به فردی است که گاهی اوقات می تواند بر سر راه آنها قرار گیرد. این موانع می تواند به ویژه برای زنان تازه وارد نژادی قابل توجه باشد و از زمان شروع همه گیری و تأثیر نامتناسب آن بر زنان افزایش یافته است.

برای کمک به مقابله با این چالش ها و ایجاد فرصت های بیشتر برای زنان تازه وارد نژادی ، مارکو E. L. Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، امروز از 11 پروژه نوآورانه از طریق خلبان زنان تازه وارد نژادپرست با 2.1 میلیون دلار بودجه فدرال حمایت کرد. این کار در سال 2018 آغاز شد ، زمانی که مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا در ابتدا از 21 پروژه برای کمک به زنان تازه وارد نژادپرست برای پیدا کردن کار ، توسعه مهارت های خود و موارد دیگر پشتیبانی کرد. در حال حاضر ، دولت در حال حمایت از 11 پروژه است تا به زنان تازه وارد ادامه دهد.

این پروژه ها با رفع موانعی که ممکن است با آنها روبرو شوند-تبعیض جنسیتی و نژادی ، اشتغال ناپایدار یا کم درآمد ، فقدان مقرون به صرفه ، به زنان تازه وارد نژادی کمک می کند تا مشاغل خوب و پردرآمدی پیدا کنند که آنها را برای موفقیت در این کشور آماده می کند. مراقبت از کودکان و حمایت های اجتماعی ضعیف برخی از پروژه ها همچنین به مسأله مهم تشخیص اعتبار معتبر می پردازند ، به عنوان مثال ، به افرادی که در زمینه فناوری اطلاعات بین المللی آموزش دیده اند کمک می کند تا مهارت های خود را در کانادا به خوبی استفاده کنند. علاوه بر این ، آنها برای زنان تازه وارد نژادپرست محل کار فراهم می کنند تا مهارت ها و توانایی های خود را در زمینه کاری کانادایی توسعه دهند و موانع ادغام و ادغام مجدد در بازار کار کانادا را بیشتر کاهش دهند.

این پروژه های مهم بخشی از سرمایه گذاری بزرگتر 15 میلیون دلاری در ابتکار خلبان زنان تازه وارد نژادپرست است ، که برای اولین بار در بودجه 2021 اعلام شد. آنها همچنین بخش مهمی از تلاش های مداوم دولت برای حمایت از کسانی هستند که بیشترین آسیب را از همه گیری گرفتار کرده اند. این ابتکارات مهم بر اساس پیشرفتی است که ما قبلاً انجام داده ایم و راهی را برای کمک به پیشرفت همه زنان تازه وارد نژادی در این کشور ترسیم می کند.

خلبان به برنامه نویسی هدفمند بر اساس شیوه های امیدوار کننده تا به امروز ادامه می دهد ، مانند ایجاد فرصت های اکتشاف شغلی در برنامه نویسی برای کمک به زنان تازه کار با اهداف شغلی و آموزشی خاص ، و توسعه برنامه های عملی برای کمک به زنان تازه وارد برای ایجاد اعتماد به نفس ، یک مانع منحصر به فرد در جهت یابی بازار کار کانادا روی هم رفته ، فعالیتها و برنامه آزمایشی شواهدی را در مورد اینکه کدام خدمات و رویکردها در حمایت از زنان تازه وارد نژادی برای رشد در بازار کار کانادا م effectiveثرتر هستند ، ایجاد می کند.

وزیر مندچینو همچنین با خوشحالی خاطرنشان کرد که از پروژه هایی که اخیراً از طریق این پایلوت به پایان رسیده است ، بسیاری از آنها منجر به دریافت کمک های ارزشمند برای زنان تازه کار در زمینه اشتغال شده است. این پروژه ها رویکردهای ابتکاری برای اشتغال برای زنان تازه وارد نژادی مانند کمک به کار ، آموزش مهارت های سواد دیجیتالی ، حمایت از سلامت روان و موقعیت های شغلی با حمایت های بعدی را ارائه می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.