دولت آلمان 1.2 میلیون دلار در استارتاپ Flying Sheep استودیو متاورس سرمایه گذاری می کند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] دولت آلمان 1.2 میلیون دلار بودجه برای بازی متاورس که توسط استودیو Flying Sheep در حال ساخت است، اختصاص داده است. این شرکت که در کلن مستقر است، از بودجه برای توسعه یک بازی به نام Star Life استفاده خواهد کرد که شامل عناصر بلاک چین به شکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز می‌شود.

کد خبر : 337213
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
دولت آلمان 1.2 میلیون دلار در استارتاپ Flying Sheep استودیو متاورس سرمایه گذاری می کند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

دولت آلمان 1.2 میلیون دلار بودجه برای بازی متاورس که توسط استودیو Flying Sheep در حال ساخت است، اختصاص داده است. این شرکت که در کلن مستقر است، از بودجه برای توسعه یک بازی به نام Star Life استفاده خواهد کرد که شامل عناصر بلاک چین به شکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز می‌شود.

استودیو Flying Sheep 1.2 میلیون دلار از دولت آلمان جمع آوری می کند

استودیو Flying Sheep، یک استارت آپ متاورس مستقر در کلن، اخیرا اعلام کرده است که ۱.۲ میلیون دلار از دولت آلمان جمع آوری کرده است. سرمایه جمع‌آوری‌شده برای توسعه یک بازی متاورس آنلاین به نام Star Life، یک تجربه نقش‌آفرینی آنلاین چند رسانه‌ای، استفاده می‌شود.

این بودجه، که از سوی وزارت امور اقتصادی و اقدام اقلیمی فدرال آلمان تامین شد، بخشی از تخصیصی است که دولت فدرال برای حمایت از تجربیات تعاملی استفاده می کند. این افزایش به شرکت اجازه داده است تا نیروی کار اضافی را برای تسریع در تکمیل بازی استخدام کند.

توماس روسیگ، مدیر عامل استودیو Flying Sheep، اظهار داشت که این نوع حمایت برای رشد صنعت ملی متاورس و بازی های ویدیویی مهم است. او توضیح داد:

ما از وزارت امور اقتصادی و اقدام اقلیمی فدرال آلمان برای حمایت و اعتماد آنها به پروژه ما سپاسگزاریم. این بودجه نشان‌دهنده بودجه فدرال برای بازی‌های ویدیویی است که طبق برنامه کار می‌کنند و به توسعه دانش فنی پیشرفته ساخت آلمان کمک می‌کنند.

جزئیات زندگی ستاره

Star Life، بازی که با سرمایه جمع‌آوری‌شده توسعه می‌یابد، یک بازی رایگان برای بازی در هر مکانی خواهد بود که بر همکاری و اجتماعی شدن بین کاربران مختلف تمرکز دارد که بخشی از متاورز مجازی بازی خواهد بود.

این بازی همچنین عناصر بلاک چین را ادغام می‌کند و NFTها آیتم‌هایی هستند که می‌توانند به دیگر بازی‌ها و متاورس‌ها منتقل شوند. این به کاربران اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر نحوه مدیریت این عناصر اختیاری در پلتفرم داشته باشند و حتی فرصت ایجاد گزینه های کسب درآمد را داشته باشند – اگرچه هنوز معرفی یک توکن دیجیتالی برای بازی اعلام نشده است.

در حالی که گزارش‌ها پیش‌بینی می‌کنند که متاورس در طول سال 2023 با مرحله سرد شدن مواجه خواهد شد، برخی از کشورها مسئولیت تامین مالی مستقیم این پروژه‌ها را بر عهده گرفته‌اند. این مورد در مورد کره جنوبی است که اخیراً سرمایه گذاری 51 میلیون دلاری در پروژه های محلی مرتبط با متاورس را اعلام کرده است. با این حال، شرکت‌های خصوصی مانند متا اخیراً سرمایه‌گذاری بیشتری را در حوزه هوش مصنوعی نسبت به صنعت متاورس متمرکز کرده‌اند.

نظر شما در مورد سرمایه گذاری دولت آلمان در یک بازی متاورس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.