دولت آفریقای جنوبی نهادهای رمزنگاری را به “فهرست موسسات پاسخگو” اضافه می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] به گفته دولت آفریقای جنوبی، نهادهای رمزنگاری – یا مشاغلی که فعالیت‌هایشان شامل مبادله یا انتقال دارایی‌های رمزنگاری می‌شود – قرار است از 19 دسامبر در فهرست مؤسسات به اصطلاح پاسخگو قرار گیرند. کسب‌وکارهایی که یک دارایی رمزنگاری را به دیگری تبدیل می‌کنند. یا تراکنش‌هایی که در آن دارایی رمزنگاری شده «از یک آدرس

کد خبر : 288612
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
دولت آفریقای جنوبی نهادهای رمزنگاری را به “فهرست موسسات پاسخگو” اضافه می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

به گفته دولت آفریقای جنوبی، نهادهای رمزنگاری – یا مشاغلی که فعالیت‌هایشان شامل مبادله یا انتقال دارایی‌های رمزنگاری می‌شود – قرار است از 19 دسامبر در فهرست مؤسسات به اصطلاح پاسخگو قرار گیرند. کسب‌وکارهایی که یک دارایی رمزنگاری را به دیگری تبدیل می‌کنند. یا تراکنش‌هایی که در آن دارایی رمزنگاری شده «از یک آدرس دارایی رمزنگاری یا حساب دیگر به دیگری» منتقل می‌شود نیز اضافه می‌شوند.

اصلاح قانون مرکز اطلاعات مالی

دولت آفریقای جنوبی اخیراً اعلام کرد افرادی که مشاغل مرتبط با رمزنگاری را اداره می کنند به لیست موسسات پاسخگو در رابطه با حوزه نظارتی اضافه خواهند شد. بر اساس اعلامیه دولت 29 نوامبر، افزودن مشاغل رمزنگاری به این فهرست به دنبال اصلاح برنامه‌های 1، 2 و 3 قانون مرکز اطلاعات مالی، 2001 صورت می‌گیرد. 19، توسط وزیر دارایی آفریقای جنوبی، Enoch Godongwana ساخته شد.

در این اطلاعیه، گودونگوانا انواع فعالیت‌ها و عملیات‌های مرتبط با رمزنگاری را نام می‌برد که در فهرست موسسات به اصطلاح پاسخگو قرار خواهند گرفت. همچنین در میان موسسات یا نهادهایی که قرار است شامل شوند، افرادی هستند که «دارایی رمزنگاری را با ارز فیات مبادله می‌کنند یا بالعکس».

کسب‌وکارهایی که یک دارایی کریپتو را به دیگری تبدیل می‌کنند یا تراکنش‌هایی را انجام می‌دهند که در آن دارایی رمزنگاری شده «از یک آدرس دارایی رمزنگاری یا حساب دیگر به دیگری» منتقل می‌شود. در این اطلاعیه آمده است که افراد یا مشاغلی که خدمات حضانت را ارائه می دهند یا کسانی که دارایی های رمزنگاری شده را صادر می کنند به لیست اضافه خواهند شد.

هیچ تعریفی از دارایی های رمزنگاری در قانون بازارهای مالی وجود ندارد

افشای قصد آفریقای جنوبی برای افزودن نهادهای رمزنگاری به فهرستی که شامل وکلا، طرح‌های سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهای انتقال پول نیز می‌شود، کمتر از دو ماه پس از تعیین دارایی‌های رمزنگاری به عنوان یک محصول مالی توسط اداره رفتار بخش مالی صورت گرفت. همانطور که توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، این نام گذاری به این معنی است که ارائه دهندگان خدمات دارایی های رمزنگاری مانند صرافی ها اکنون باید برای مجوز فعالیت اقدام کنند.

در همین حال، در همان اطلاعیه دولت، وزیر دارایی آفریقای جنوبی همچنین به تشریح آنچه که یک دارایی رمزنگاری از دیدگاه دولت است، پرداخته است.

در جایی که دارایی رمزنگاری به معنای نمایش دیجیتال ارزش درک شده است که می تواند به صورت الکترونیکی در جامعه ای از کاربران اینترنت که آن را به عنوان وسیله مبادله، واحد حساب یا ذخیره ارزش در نظر می گیرند و برای اهداف پرداخت یا سرمایه گذاری استفاده می کنند، مبادله یا منتقل شود. ، اما شامل نمایش دیجیتالی یک ارز فیات یا یک اوراق بهادار که در قانون بازارهای مالی 2012 تعریف شده است، نمی شود.”

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.