دولت‌های کانادا و منیتوبا موافقت‌نامه‌ای را اعلام کردند که نزدیک به 98 میلیون دلار بودجه برای کمک به خانواده‌ها، مربیان و بخش مراقبت از کودکان فراهم می‌کند.

[ad_1] 22 فوریه 2022 وینیپگ، منیتوبا اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا دولت کانادا و دولت مانیتوبا با تمدید قرارداد آموزش زودهنگام و مراقبت از کودکان کانادا-مانیتوبا موافقت کرده اند. از طریق این توافقنامه تمدید شده، دولت کانادا نزدیک به 98 میلیون دلار بودجه در طول چهار سال برای تقویت خدمات مراقبت از کودک تنظیم شده

کد خبر : 169868
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
دولت‌های کانادا و منیتوبا موافقت‌نامه‌ای را اعلام کردند که نزدیک به 98 میلیون دلار بودجه برای کمک به خانواده‌ها، مربیان و بخش مراقبت از کودکان فراهم می‌کند.

[ad_1]

22 فوریه 2022 وینیپگ، منیتوبا اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

دولت کانادا و دولت مانیتوبا با تمدید قرارداد آموزش زودهنگام و مراقبت از کودکان کانادا-مانیتوبا موافقت کرده اند. از طریق این توافقنامه تمدید شده، دولت کانادا نزدیک به 98 میلیون دلار بودجه در طول چهار سال برای تقویت خدمات مراقبت از کودک تنظیم شده در مانیتوبا و ارائه پشتیبانی برای استخدام و حفظ نیروی کار مراقبت از کودک ارائه می دهد.

امروز، محترم کارینا گولد، وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی، عملاً به Wayne Ewasko، وزیر آموزش و پرورش و آموزش در دوران کودکی مانیتوبا پیوست تا این توافق را اعلام کند. به دلیل این توافق، مانیتوبا به سرمایه گذاری بودجه فدرال برای بهبود دسترسی به آموزش اولیه و مراقبت از کودکان با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و فراگیر ادامه خواهد داد.

به‌عنوان بخشی از این سرمایه‌گذاری، دولت کانادا یک سرمایه‌گذاری یک‌باره نیروی کار در دوران کودکی نزدیک به 19.2 میلیون دلار در سال‌های 2021-2022 فراهم می‌کند. مربیان دوران کودکی (ECEs) در قلب یک سیستم آموزش اولیه و مراقبت از کودک با کیفیت بالا قرار دارند و این بودجه کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ECE های Manitoba به خوبی پشتیبانی می شوند و می توانند اهداف حرفه ای خود را پیش ببرند. این بودجه برای حمایت از حفظ کارگران واجد شرایط و با تجربه، از جمله افزایش دستمزد و امنیت مالی برای کارکنان، و همچنین سرمایه‌گذاری برای کمک به رشد نیروی کار استفاده خواهد شد.

این قرارداد جدا و متمایز از توافقنامه آموزش زودهنگام و مراقبت از کودک در سراسر کانادا-مانیتوبا است که در آگوست 2021 امضا شد و بیش از 1.2 میلیارد دلار بودجه فدرال را در طول پنج سال به منیتوبا ارائه می کند. این هزینه به طور متوسط ​​10 دلار در روز برای فضاهای مراقبت از کودکان تنظیم شده در استان تا مارس 2023 پشتیبانی می کند و به طور قابل توجهی هزینه مراقبت از کودکان را برای خانواده ها در سراسر استان کاهش می دهد.

سیستم آموزش اولیه و مراقبت از کودک در سراسر کانادا اکنون در سراسر کشور به واقعیت تبدیل شده است. دولت کانادا به همکاری با استان‌ها، مناطق و شرکای بومی ادامه خواهد داد تا زندگی را برای خانواده‌ها آسان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کند، طبقه متوسط ​​را رشد دهد، شغل ایجاد کند، به والدین – به‌ویژه مادران – کمک کند تا به نیروی کار بازگردند، و به هر یک از کودکان در کانادا بهترین شروع ممکن در زندگی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.